بروز شده در : چهارشنبه 29 شهریور 1402 ساعت 11:07 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 28824
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:پنجشنبه 3 تیر 95 1:52 ق.ظ

پتروشیمی جم اولین تولید کننده ایرانی، دارنده گواهینامه بین المللی Reach

ثلاث- شرکت پتروشیمی جم هم راستا با رفع تحریمهای بین المللی و به منظور حضور حداکثری در بازار اروپا، موفق به کسب گواهینامه Reach برای محصولات زنجیره تولید خود شد.

پتروشیمی-جم-اولین-تولید-کننده-ایرانی-دارنده-گواهینامه-بین-المللی-Reach

 

به گزارش روابط عمومی پتروشیمی جم، اتحادیه اروپا در اقدامی سیستمی را طراحی کرده است که در آن همه مواد شیمیایی قبل از ورود به بازار مورد آزمایش قرار گیرد و  مسئولیت آن تحت عنوان گواهینامه Reach ، علاوه بر مقامات عمومی و نظارتی بر عهده تولید کننده و واردکننده نیز گذاشته شود.
این مهم با توجه به ضرورت وجود اطلاعات برای ارزیابی و کنترل موثر مخاطرات بهداشتی و احتمالات آسیب زایی برای سلامت انسان و محیط زیست در کلیه مراحل تولید و ساخت، استفاده و واردات مواد شیمیایی، صورت پذیرفته است. در حال حاضر ورود همه محصولات با پایه شیمیایی (از جمله انواع پلیمر ها) به بازار اروپا نیازمند گواهینامه Reach  می باشند.
از اینرو شرکت پتروشیمی جم هم راستا با رفع تحریمهای بین المللی و به منظور حضور حداکثری در بازار اروپا، موفق به کسب گواهینامه Reach  برای محصولات زنجیره تولید خود، شامل پلی اتیلن ها (گروه سنگین و سبک خطی) پلی پروپیلن ها و ABS (که مراحل نهایی اخذ کد برای محصول  ABS با توجه به عدم کامل رفع تحریمها همچنان در حال انجام است) می باشد.
بر اساس این گزارش: شرکت پتروشیمی جم تنها شرکت تولید کننده ایرانی می باشد که موفق به کسب گواهینامه Reach طی اوایل سال جاری گردیده است.   
 
برچسب ها: ,

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن