بروز شده در : پنجشنبه 30 فروردین 1403 ساعت 10:46 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 28869
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:جمعه 4 تیر 95 4:53 ب.ظ

امام جمعه کنگان :

شب قدر آغاز سال حیات معنوی است / حوزه های علمیه و دانشگاههای شهرستان کنگان دستور رهبری در خصوص افزایش تولیدات علمی را اجرایی کنند

ثلاث – حجت الاسلام محمود محمودی در اجتماع نمازگزاران این شهر با بهره گیری از آیات و روایات اظهار داشت : شب قدر شب آشتی و معامله با خدا ، توبه و استغفار و بهره مندی از رحمت و نعمت های الهی و رسیدن به کمال است.

به گزارش ثلاث ؛ حجت الاسلام محمود محمودی در اجتماع نمازگزاران این شهر با بهره گیری از آیات و روایات اظهار داشت : شب قدر شب آشتی و معامله با خدا ، توبه و استغفار و بهره مندی از رحمت و نعمت های الهی و رسیدن به کمال است
وی با تسلیت ایام شهادت مولای متقیان ، امیر مومنان گفت : شناخت اقیانوس با عظمت شخصیت امیرالمومنین علی (ع) و تاسی به سیره آن امام همام و محبت واقعی به آنحضرت از وظایف شیعیان و محبین آنحضرت است.
محمودی با اشاره به مظلومیت اول مظلوم عالم بیان نمود: در مظلومیتش همین بس که دوستانش از روی ترس و دشمنانش از روی عناد فضایلش را کتمان کردند امام به رغم همه این مسائل امیرالمومنین شخصیتی بین المللی است که فضایلش همه عالم را عطرآگین کرده است.
خطیب جمعه در بخش دیگر با اشاره به فرمایشات گهربار رهبری معظم انقلاب در چند دیدار اخیر خود با ریاست محترم جمهور ، هیات دولت و شعرا با تبیین فرمایشات معظم له در خصوص لزوم توجه به رشد و شتاب علمی در محیط دانشگاه گفت: انتظار جدی از دانشگاه ها و حوزه های علمیه این شهرستان نیز بالا بردن سطح کیفی و کمی و تولید علم است.
وی به هشدار ایشان در خصوص اجتناب از انجام کارهایی مانند اردوهای مختلط و موسیقی در محیط دانشگاه اظهار داشت: نباید فضای معنوی و علمی دانشگاه با گناه و یا کارهای شبهه ناک مسموم و آلوده شود.
امام جمعه با اشاره به بیانات رهبر فرزانه انقلاب و استناد ایشان به فرمایش مولای متقیان در خصوص فتنه گفت: در شرایط فتنه که تشخیص حق و باطل دشوار است باید بگونه ای عمل کرد که هیچ بهره ای به نفع فتنه نشود.
محمودی به جریان حقوق های نجومی برخی مسئولان اشاره و بیان داشت : به تعبیر رهبری گرچه تعداد چنین مدیرانی در نظام کم است اما باید با این افراد برخورد و مراتب به اطلاع مردم برسد.
خطیب جمعه با اشاره به ششم تیرماه سالروز ترور نافرجام رهبر معظم انقلاب گفت: این روز بهانه ای برای اداء شکر این نعمت بزرگ الهی است که امروز ملت بزرگ ایران و همه انقلابیون عالم از جودشان بهره مندند.
وی با گرامیداشت و تجلیل از شخصیت شهید مظلوم آیت الله دکتر بهشتی و یاران شهیدش بویژه شهید شهریاری و تقدیر از دستگاه قضا بر لزوم برگزاری جلسات مردمی پرسش و پاسخ تاکید و از مردم نیز خواست تا از هر نوع داوری عجولانه و شتاب زده در حوزه قضایی اجتناب کنند.
محمودی در بخش دیگر با اشاره به اقدام ظالمانه رژیم آل خلیفه در سلب تابعیت آیت الله شیخ عیسی قاسم بیان داشت: رژیم ظالم بحرین باید بداند بیانیه مالک اشتر زمان سردار سلیمانی جدی است و آتش خشم و انزجار امت اسلام دودمان آنها را بر باد خواهد داد.
وی در پایان با گرامیداشت روز جهانی قدس گفت: ملت بزرگ ایران و امت اسلام امسال با حضور پرشور تر در راهپیمایی روز جهانی قدس بار دیگر حمایت خود از انتفاضه و انزجار شان از اقدامات ظالمانه صهیونیس ها و حامیانش اعلام خواهند کرد.

برچسب ها: ,

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن