بروز شده در : چهارشنبه 8 فروردین 1403 ساعت 11:34 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 29154
تعداد نظرات:یک نظر
تاریخ انتشار:سه شنبه 8 تیر 95 1:38 ب.ظ

نماینده مردم شهرستان‌های جنوبی استان بوشهر در مجلس:

بیمارستان تامین اجتماعی عسلویه توسعه می‌یابد/مردم بومی در اولویت استخدام تامین اجتماعی قرار گیرند

نماینده مردم شهرستان‌های جنوبی استان بوشهر در مجلس گفت: یکی از مهم‌ترین مطالبات مردم عسلویه توسعه و تجهیز بیمارستان این شهر است که در این راستا خواسته‌های مردم تحقق می‌یابد.

سکینه الماسی

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، سکینه الماسی صبح امروز در نشست با مسئولان تامین اجتماعی استان بوشهر با تاکید بر تحقق مطالبات مردم به ویژه شهرهای جنوبی استان بوشهر اظهار داشت: دیدگاه مردم استان بوشهر بر این است که سازمان تامین اجتماعی به میزانی که درآمد کسب کرده، خدمات رفاهی و پزشکی و درمانی، ارائه نداده که با برنامه‌ریزی مدیرکل تامین اجتماعی استان بوشهر خدمات این نهاد به جامعه هدف افزایش می‌یابد.

وی با تاکید بر جذب نیروهای مورد نیاز مراکز تامین اجتماعی از نیروهای بومی استان بوشهر افزود:  تامین اجتماعی باید در استخدام اولویت را با مردم بومی استان بوشهر قرار دهد. سازمان تامین اجتماعی نقش مهمی در امید به زندگی و سلامت جامعه دارد و این سازمان در راستای خدمات مطلوب به افراد تحت پوشش خدمات مطلوبی ارائه می‌کند.

نماینده مردم دیر، جم، کنگان و عسلویه در مجلس با تاکید بر توسعه خدمات‌های بخش بیمه و درمان افزود: در این راستا برنامه‌های مهمی برای توسعه خدمات بیمه‌ای و درمانی تدوین شده که نقش موثری در تامین مطالبات مردم و جامعه هدف دارد.

وی با بیان اینکه  نمایندگان مجلس تعامل ویژه‌ای با تامین اجتماعی دارند، گفت: اتحاد و همدلی موجود در بین نمایندگان استان بوشهر در راستای منافع مردم از اولویت‌های  نمایندگان است.

نماینده مردم دیر، جم، کنگان و عسلویه در مجلس بر تسریع احداث درمانگاه تامین اجتماعی دیر تاکید کرد و افزود: ارتقای درمانگاه تامین اجتماعی کنگان، احداث درمانگاه تامین اجتماعی در جم و توسعه بیمارستان تخصصی تامین اجتماعی در عسلویه، مهمترین مطالبات مردم است که باید توجه ویژه به آنها صورت گیرد.

الماسی با اشاره به نبود بخش‌های دیالیز، زایشگاه و کودکان در بیمارستان تامین اجتماعی عسلویه افزود: یکی از مهم‌ترین مطالبات مردم عسلویه توسعه و تجهیز بیمارستان این شهر است که در این راستا خواسته‌های مردم تحقق می‌یابد.

اخبار مرتبط

نظرات

  1. مهدی says:

    باسلام اینجانب دیپلم برق اززنجان میباشم برای کار درتعمیر ونگهداری -یانگهبانی و…بابیمارستان همکاری کنم.لطفا به درخواست اینجانب پاسخ دهید باتشکر.۰۹۱۹۲۵۴۶۴۷۳

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن