بروز شده در : چهارشنبه 29 شهریور 1402 ساعت 11:07 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 29161
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:سه شنبه 8 تیر 95 2:59 ب.ظ

الماسی: امکانات بهداشتی و درمانی جنوب استان بوشهر توسعه یابد

ثلاث- نماینده مردم جنوب استان بوشهر گفت: تمام تلاش خود را برای کاهش مشکلات بهداشت و درمان حوزه انتخابیه و استان به کارخواهم بست.

به گزارش ثلاث،  به نقل از دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، نشست نماینده مردم کنگان، جم، دیر و عسلویه در مجلس شورای اسلامی با روسای شبکه بهداشت و درمان چهار شهرستان کنگان، دیر، جم، عسلویه و سرپرست بیمارستان تأمین اجتماعی عسلویه در محل شبکه بهداشت ودرمان شهرستان کنگان برگزار شد. 

وی افزود: تمام تلاش خود را به‌عنوان نماینده مردم این منطقه در راستای کسب اعتبارات بخش سلامت انجام می‌دهم و انتظار می‌رود مسئولین استانی نیز به این مناطق محروم که در دسترسی به امکانات بهداشتی و درمانی با سختی روبرو هستند نگاه ویژه داشته باشند.به گزارشخبرگزاری مهربه نقل از دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، نشست نماینده مردم کنگان، جم، دیر و عسلویه در مجلس شورای اسلامی با روسای شبکه بهداشت و درمان چهار شهرستان کنگان، دیر، جم، عسلویه و سرپرست بیمارستان تأمین اجتماعی عسلویه در محل شبکه بهداشت ودرمان شهرستان کنگان برگزار شد. 

سکینه الماسی نماینده مردم کنگان، جم، دیر و عسلویه در این نشست اظهار کرد: تمام تلاش خود را برای کاهش مشکلات بهداشت و درمان حوزه انتخابیه و استان به کارخواهم بست.

وی افزود: تمام تلاش خود را به‌عنوان نماینده مردم این منطقه در راستای کسب اعتبارات بخش سلامت انجام می‌دهم و انتظار می‌رود مسئولین استانی نیز به این مناطق محروم که در دسترسی به امکانات بهداشتی و درمانی با سختی روبرو هستند نگاه ویژه داشته باشند.

  در این نشست صمیمی، روسای چهار شبکه و سرپرست بیمارستان تأمین اجتماعی عسلویه به ذکر عمده مشکلات و چالش‌های موجود در بخش بهداشت و درمان و ارتقای سطح سلامت و نیازمندی‌های عمده سلامت در شهرستان پرداختند.


نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن