بروز شده در : یکشنبه 26 فروردین 1403 ساعت 9:13 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 29196
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:سه شنبه 8 تیر 95 3:40 ب.ظ

نماینده مردم دشتستان در مجلس:

امکانات پزشکی شیمی‌درمانی و پرتودرمانی در استان بوشهر افزایش یابد

نماینده مردم دشتستان در مجلس گفت: امکانات پزشکی در زمینه‌های شیمی درمانی و پرتودرمانی و پزشکان متخصص برای درمان بیماران سرطانی در استان بوشهر افزایش یابد.

محمد باقر سعادت

به گزارش “ثلاث” به نقل از خبرگزاری تسنیم از دشتستان، محمدباقر سعادت صبح امروز در نشست بررسی وضعیت امکانات درمانی تامین اجتماعی استان بوشهر با بیان اینکه توسعه و پیشرفت هر منطقه با زیرساخت‌های حوزه سلامت مهیا می‌شود اظهار داشت: توسعه و پیشرفت بدون توجه به حوزه سلامت محقق نمی‌شود که در این راستا باید به زیرساخت‌های درمانی توجه ویژه شود.

وی با بیان اینکه طرح‌های درمانی در استان بوشهر توسعه می‌یابد گفت: براساس برنامه‌ریزی انجام شده طرح‌های بیمارستانی و تجهیز مراکز درمانی در نقاط مختلف استان بوشهر از جمله شهرستان دشتستان مورد تاکید است که امسال تحول مهمی ایجاد می‌شود.

نماینده مردم دشتستان در مجلس بر افزایش امکانات پزشکی و درمانی بیماران سرطانی تاکید کرد و گفت: امکانات پزشکی در زمینه‌های شیمی درمانی و پرتودرمانی و پزشکان متخصص برای درمان بیماران سرطانی در استان بوشهر افزایش یابد.

سعادت با تاکید بر افزایش خدمات درمانی تامین اجتماعی در دشتستان تصریح کرد: متناسب با جمعیت دشتستان، امکانات درمانی آن افزایش یابد.

وی مسافرت مردم استان بوشهر به دیگر استان‌ها را نشان از وضعیت نامطلوب درمانی دانست و تاکید کرد: این موضوع، هزینه‌های مالی و دشواری‌های متعددی را به مردم تحمیل می‌کند که به هیچ عنوان زیبنده استان بوشهر با این همه امکانات نیست.

نماینده مردم دشتستان در مجلس با تاکید بر عدالت درمانی  در استان بوشهر تصریح کرد: نباید به گونه‌ای عمل شود که امکانات درمانی استان بوشهر در مرکز بوشهر متمرکز باشد بلکه باید به همه شهرستان‌های استان توجه شود.

وی با بیان اینکه یک چهارم جمعیت استان بوشهر در شهرستان دشتستان ساکن هستند، خاطر‌نشان کرد: امکانات درمانی این شهرستان باید با جمعیت آن تناسب داشته باشد که راه‌اندازی کلینیک و درمانگاه در ارم و بوشکان باید در اولویت قرار گیرد.

سعادت با بیان اینکه بیمارستان تامین اجتماعی برازجان، نیاز به تخت‌های بیشتری دارد افزود: بیمارستان تامین اجتماعی برازجان باید از حالت تک تخصصی بودن بیرون آید تا خدمات بیشتری به مردم ارائه شود.

نماینده مردم دشتستان در مجلس تاکید کرد: فضای اداره تامین اجتماعی شعبه دشتستان نیاز به گسترش دارد ضمن اینکه در صورت امکان بهتر است در شهرهای آبپخش و سعدآباد نیز شعب تامین اجتماعی دایر شود.

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن