بروز شده در : دوشنبه 3 اردیبهشت 1403 ساعت 10:40 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 29366
تعداد نظرات:۳ دیدگاه
تاریخ انتشار:جمعه 11 تیر 95 1:20 ق.ظ

سالن کوچک کنگان، شرمنده شطرنج بازان شد

ثلاث- رئیس هیات شطرنج کنگان گفت: سالن محقر شظرنج کنگان شرمنده شطرنج بازان شد

به گزارش ثلاث، مسابقه شطرنج جام رمضان به میزبانی هیات شطرنج کنگان وباحضور  چهل نفرازشطرنج بازان منتخب چهار شهرستان هم جوار یعنی کنگان، دیر، جم وعسلویه به روش سوئیسی  ودر هفت دور آغاز و دورهای اول و دوم وسوم در شب اول به پایان رسید و دورهای چهارم تا هفتم نیزامشب  که شب پایانی مسابقات است برگزار میگردد.

بر همین اساس آقایان  خلیلی از آبدان، رجبی ٬جمالی٬ محمدیان٬  از جم و مجتبی نوروزی و روح الله شیخیانی از کنگان در صدر جدول رقابت تنگاتنگی باهم دارند ضمن اینکه دیگر بازیکنان خبره و با تجربه مانند آقایان دهقانی عبداللهی راشدی وعلیپور با توجه به اینکه درشب نخست یک امتیاز ازدست دادند منتظر لغزش بازیکنان سه امتیازی هستند که خود را به صدر جدول برسانند .

نکته قابل ذکر این مسابقه استقبال خوب شطرنج بازان از این مسابقه میباشد که ظرفیت سالن شطرنج گنجایش این تعداد از شرکت کننده را نداشت و بالاجبار از سالن های دیگر برای کمک به ظرفیت سالن هیات استفاده گردید .

گزارش کلی مسابقه و دورهای پایانی جام رمضان متعاقبا اعلام میگردد.

به گفته شیخیانی  رئیس هیئت شطرنج کنگان : سالن محقرو کوچک‌ هیات شطرنج کنگان شرمنده استقبال شطرنج بازان شد و مسئولین امر باید فکری به حال خیل عظیم دوستداران شطرنج کنند. 

این سالن که گنجایش حداکثر ۳۰ نفر برای مسابقه دارد امشب درحالی  که بیش از پنجاه نفر آماده انجام مسابقه بودند متاسفانه ناچارا فقط ۴۰ نفر را در مسابقه شرکت دادیم درحالی که اگر همه دوستداران شطرنج شرکت میکردند بیش از یکصد نفر میشدند بهرحال از مسئولین  درخواست داریم فکری برای این موضوع نمایند

حجت عبدالهی

 

 

۷۸۶۵۴ ۶۵۸۹۸۹۱۲ ۱۲۱۳۱۳۱۳۱۳ ۱۲۱۳۲۱۳۶۵۲۶۵۹۵ ۴۶۵۴۶۵۶۵۶۹۸۹۸۹ ۵۶۵۶۵۶۵۶۸۵۹۸۹۸ ۶۵۶۵۶۵۶۵۶۵۶۵۶۵

برچسب ها: ,

نظرات

  1. شطرنج باز says:

    اقای ربیع زاده افتخار شطرنج کنگان هستند و توانستند در این مسابقه ابروی شطرنج کنگان در بین چند شهرستان به جان و دل بخرند.
    احسنت به این مربی توانمند کنگان

  2. آرتین says:

    تو این گزارش نوشتید نتیجه متعاقبا اعلام خواهید کرد.رمضان تموم شد پس نتیجه چه شد؟

  3. کاسپاروف says:

    رییس و روسا اگه عزل بشن مشکل سالن شطرنج هم حل میشه

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن