بروز شده در : پنجشنبه 30 فروردین 1403 ساعت 10:46 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 29505
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:یکشنبه 13 تیر 95 8:28 ب.ظ

در سال 94 در میان پتروشیمی ها

شرکت پتروشیمی جم با کسب ۳۱ عنوان به مقام دوم دست یافت

ثلاث- در مراسم تجلیل از قهرمانان و مدال آوران کارکنان شرکت‌های پتروشیمی منطقه پارس در سال ۹۴ از پتروشیمی جم با کسب ۳۱ عنوان در مسابقات سال ۹۴ به عنوان مقام دومی در بین پتروشیمی های منطقه تجلیل شد.

 ۴۲۷۳_orig

به گزارش ثلاث و به نقل از روابط عمومی پتروشیمی جم، مراسم تجلیل از قهرمانان و مدال آوران کارکنان شرکت‌های پتروشیمی منطقه پارس در سال ۹۴ در خردادماه سال جاری در سالن همایش شرکت پایانه و مخازن برگزار شدکه شرکت پتروشیمی جم با کسب ۳۱ عنوان در مسابقات برگزار شده در سال ۹۴ به عنوان دومی دست یافت.
در ابتدای این مراسم که در سالن همایش پایانه‌ها و مخازن پتروشیمی برگزار شد، محمد صفائیان مدیرعامل شرکت عملیات غیر صنعتی پازارگاد درباره نقش و جایگاه ورزش در شرکت‌ها همچنین تاثیر ورزش در صنعت پتروشیمی سخن گفت.
در ادامه این مراسم که با حضور جمعی از مدیران و کارکنان شرکت‌های پتروشیمی منطقه پارس برگزار شد، ضمن تجلیل از تمامی مدال آوران و قهرمانان ورزشی شرکت‌های پتروشیمی، از شرکت‌های پتروشیمی نوری، جم و آریاساسول که در سال ۹۴ بیشترین مقام قهرمانی را در مسابقات منطقه ای به دست آورده بودند و به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را از آن خود کرده بودند با اهدا جایزه و لوح تقدیر، قدردانی شد.
همچنین در ادامه مراسم تجلیل از قهرمانان و مدال آوران کارکنان شرکت‌های پتروشیمی منطقه پارس که حسین توکلی ( قهرمان المپیک در رشته وزنه برداری)، محراب فاطمی و علی فاطمی مهمانان ویژه آن بودند، از تیم کوهنوردی شهرک پردیس جم برای صعود به قله هیمالیا و قله دماوند تجلیل شد و خانم سعیده غلامی برای قهرمانی در المپیک ۲۰۱۶روسیه در رشته موتای و تای بوکس و کسب دو مدال طلا برای کشور عزیزمان شایسته تقدیر و تشکر شناخته شد که با اهدا لوح تقدیر توسط محمد صفائیان از این بانوی ورزشکار قدردانی شد.
شایان ذکر است شرکت پتروشیمی جم در سال ۱۳۹۴ در بخش مسابقات ورزشی منطقه پارس صاحب ۳۱ عنوان قهرمانی شده بود که این عناوین در المپیاد پیشکسوتان  ۵ عنوان، در المپیاد بانوان  ۱۱ عنوان، در المپیاد کارکنان  ۱۲ عنوان و المپیاد ساحلی ۳ عنوان کسب گردید.
۴۲۷۲_orig
برچسب ها: ,

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن