بروز شده در : پنجشنبه 30 فروردین 1403 ساعت 10:46 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 29522
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:یکشنبه 13 تیر 95 11:28 ب.ظ

ابتکاری خلاقانه و ممتاز در سطح صنع نفت؛

فصلنامه آریاساسول با فناوری واقعیت ارزش افزوده منتشر شد

ثلاث- رئیس روابط عمومی آریا ساسول خبر داد: شماره ١٧ فصلنامه داخلی شرکت پلیمر آریاساسول با استفاده از «فناوری واقعیت افزوده» و با محوریت «مسئولیت اجتماعی و محیط زیست» منتشر شد.

فرامرز پریزی آریاساسول

به گزارش ثلاث و به نقل از رئیس روابط عمومی آریا ساسول در این خصوص اظهار داشت: محور گزارشها در این شماره از فصلنامه شرکت پلیمر آریاساسول عملکرد مسئولیت اجتماعی و محیط زیست است؛ این شرکت به منظور جذابیت محتوا و ترغیب مخاطب به مطالعه و همچنین اثر‌گذاری بیشتر روی مخاطب، از فناوری واقعیت افزوده بهره جسته است.

فرامرز پریزی در ادامه افزود: در این شماره از فصلنامه، به کمک فناوری واقعیت افزوده، چهار رویداد پخش شده از صدا و سیما در حوزه مسئولیت اجتماعی، قابل مشاهده و دسترسی است.

وی تصریح کرد: گزارش اجمالی مصوری از کمکهای خیریه و پروژه‌های محیط زیستی انجام شده از سوی شرکت پلیمر آریاساسول به عنوان حامی در حوزه مسئولیت اجتماعی و محیط زیست ارائه شده است و افزون بر آن در این شماره سعی شده است، مشارکت و فعالیتهای فرهنگی کارکنان و خانواده‌ها در حوزه مسئولیت‌پذیری اجتماعی و محیط‌ زیست، ترویج و تصویر سازی شود.

به گزارش روابط عمومی شرکت پلیمر آریاساسول، استفاده از فناوری واقعیت افزوده (Augmented Reality) در فصلنامه داخلی پتروشیمی آریا ساسول به عنوان ابتکاری خلاقانه و ممتاز برای نخستین بار است که در سطح صنعت نفت انجام می شود.

فناوری واقعیت افزوده یک نمای فیزیکی زنده مجازی است که عناصری را پیرامون دنیای واقعی افراد اضافه می‌کند. مخاطبان با دریافت برنامه نرم افزاری و نصب آن در گوشی های هوشمند و تبلت می‌توانند با قراردادن آنها مقابل صفحه های مشخص شده، تصاویر جان گرفته را به صورت فیلم و یا صدا روی صفحات فصلنامه مشاهده کنند؛ همچنین مهمترین گزارش و تیترها در صفحه پایانی به زبان انگلیسی ترجمه شده است.

برچسب ها: , ,

اخبار مرتبط

  • مطلب مرتبطی پیدا نشد.

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن