بروز شده در : یکشنبه 26 فروردین 1403 ساعت 9:13 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 29545
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:دوشنبه 14 تیر 95 7:16 ب.ظ

فرمانده سپاه استان بوشهر:

۲۸۸۴ پروژه محرومیت‌زدایی در استان بوشهر اجرا شد

جمیری
فرمانده سپاه استان بوشهر گفت: ۲ هزار و ۸۸۴ پروژه در استان بوشهر با ۵۲۰ میلیارد ریال با مشارکت قرارگاه محرومیت‌زدایی کوثر سپاه و با هماهنگی دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر اجرا شده است.

 
جمیری

به گزارش” ثلاث “به نقل از خبرگزاری تسنیم از بوشهر، سردار فتح‌الله جمیری صبح امروز در همایش سپاه، وحدت و قرآن در حسینیه عاشقان ثارالله بوشهر با بیان اینکه وحدت زمینه ساز توسعه همه جانبه است اظهار داشت: وحدت مسئولان و مردم  در استان بوشهر قابل تقدیر است که این وحدت در همه عرصه‌ها با محوریت امام جمعه بوشهر وجود دارد.

وی با تبریک عید سعید فطر اظهار امیداوری کرد: امید می‌رود از ماه مبارک رمضان به ویژه شب‌های قدر بهره‌برداری مطلوب شده باشد تا زمینه سعادت و کمال انسان‌ها فراهم شود.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با اشاره به اینکه برگزاری مراسم ترتیل خوانی در سپاه استان بوشهر الگویی برای دیگر استان‌ها شده است تصریح کرد: اکنون سپاه استان بوشهر ۵ سال است درماه مبارک رمضان برنامه‌ ترتیل خوانی قرآن کریم با نظم و انضباط خاصی برگزار می‌کند که اکنون الگویی برای دیگر استان‌ها شده است.

جمیری با اشاره به ماموریت‌های سپاه استان بوشهر افزود: آمادگی سپاه استان بوشهر برای اجرای ماموریت‌های محوله در حد اعلا است بگونه‌ای که تیپ پیاده و گردان‌های آموزش دیده سپاه استان بوشهر مقتدرانه آماده اجرای ماموریت‌های محوله در عرصه‌های مختلف سخت افزاری هستند.

وی مقابله با تهاجم فرهنگی یکی دیگر از ماموریت‌های سپاه استان بوشهر دانست و تصریح کرد: این طرح در قالب حلقه‌های صالحین اجرایی می‌شود که در زمینه مباحث اعتقادی در عمق بخشی داخلی و خارجی مورد توجه است.

فرمانده سپاه استان بوشهر محرومیت‌زدایی را یکی دیگر از برنامه‌های سپاه استان بوشهر دانست و خاطر نشان کرد: سپاه استان بوشهر در چند سال اخیر ۲ هزار و ۸۸۴ پروژه در استان بوشهر با ۵۲۰ میلیارد ریال با مشارکت قرارگاه محرومیت‌زدایی کوثر سپاه با هماهنگی دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر اجرا کرده است.

جمیری افزود: ۱۴۶ مسجد و حسینیه، پارک بازی روستایی، ۶۸ سالن و زمین ورزشی ، خانه عالم، آب انبار عشایری، راه روستایی، دارالقرآن، سد خاکی، خانه‌های بهداشت و دیگر طرح‌ها در نقاط مختلف محروم استان بوشهر اجرا شده است.

وی از اجرای خانه‌های روستایی برای محرومان و مددجویان استان بوشهر خبرداد و خاطر نشان کرد: امسال عملیات ساخت یک‌هزار و ۱۲۱ خانه ویژه مددجویان روستایی استان بوشهر با مشارکت منطقه دوم نیروی دریایی سپاه استان بوشهر اجرایی شد که بخش عمده‌ای از آنها امسال تحویل می‌شود.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر خدمات رسانی پزشکی، درمانی و بهداشتی به نقاط محروم استان بوشهر مورد توجه قرار داد و گفت: ۳۴۸ تیم پزشکی عمومی، تخصصی و فوق تخصصی به نقاط محروم روستایی و شهری اعزام شده و ۷۵ هزار نفر از بیمارستان‌های صحرایی سپاه بهره‌مند شده‌اند.

جمیری از اجرای اروهای مختلف برای جوانان و نوجوانان استان بوشهر خبرداد و خاطر نشان کرد: ۱۹ هزار و ۴۰۵ نفر از این اردوها که با مشارکت سپاه استان بوشهر اجرا شده استفاده کرده‌اند که در این برنامه‌های طرح‌های مختلف آموزشی، عمرانی، درمانی اجرا شده است.

وی با اشاره به کمک ۵۰ میلیارد ریالی به بیماران صعب‌العلاج استان بوشهر افزود: ماموریت‌های سپاه استان بوشهر علاوه بر حوزه‌های تخصصی در بخش‌های محرومیت‌زدایی مشارکت می‌کند بگونه‌ای در حوزه درمان ۵۰ میلیارد ریال به بیماران صعب‌العلاج کمک کرده است.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با اشاره به اجرای طرح‌های اقتصاد مقاومتی در استان گفت: هر ساله ۲۰۰ میلیارد ریال برای اجرای طرح‌های اقتصاد مقاومتی زود بازده تسهیلات ارزان قیمت پرداخت می‌شود که نقش مهمی در تولید و اشتغال‌زایی داشته است.

جمیری تاکید کرد: سپاه از مسئولان بسیجی استان بوشهر انتظار دارد منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی در حوزه معنویت‌افزایی با رویکرد بصیرتی و گفتمان رهبری محقق کنند.

وی دفاع از انقلاب یکی از بزرگترین معروف‌ها دانست و تاکیدکرد: روحیه جهادی و انقلابی در همه عرصه‌های خدمتی اعم از بسیج، سپاه، ادارات، نیروهای مسلح باید متبلور تا منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی محقق شود.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با اشاره به اینکه اسرائیل غاصب رو به زوال است گفت: همانگونه که امام راحل تعیین کردند که شاه باید برود، صدام رفتنی است، استخوان‌های کمونیست در حال شکسته شدن است موضوع محو شدن اسرائیل از صفحه روزگار نیز یکی از پیش بینی‌های امام راحل بود که این مهم هم محقق می‌شود.

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن