بروز شده در : پنجشنبه 30 فروردین 1403 ساعت 10:46 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 29552
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:دوشنبه 14 تیر 95 8:05 ب.ظ

مدیر کمیته امداد شهرستان دشتی:

۷ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال‌زایی به مددجویان دشتی پرداخت شد

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان دشتی گفت: ۷ میلیارد و ۳۳۰ میلیون ریال وام اشتغال به مددجویان کمیته امداد شهرستا دشتی در سه ماه نخست امسال پرداخت شده است .

 
اشتغال

به گزارش ” ثلاث “به نقل ازخبرگزاری تسنیم از دشتی، احمد رضا بحرینی  ظهر امروز در نشست بررسی اجرای طرح‌های نیکوکاری در دشتی با بیان  اینکه از ظرفیت نیکوکاران در عرصه‌های مختلف استفاده می‌شود اظهار داشت: ۳مرکز نیکوکاری  فعال دشتی با مشارکت خیران در رسیدگی به نیازمندان محلات مختلف نقش مهمی دارد و با استفاده از ظرفیت نیکوکاران و خیران محله‌ها و مساجد اقدام به جذب کمکهای مردمی می‌شود.

وی با اشاره وجود دو مرکز نیکوکاری در شهر خورموج و یک مرکز در شهر کاکی افزود : در سه ماهه نخست امسال ، خیران و نیکوکاران محله‌ها ۷۷۰میلیون ریال از طریق این مراکز به نیازمندان کمک کرده‌اند.

مدیرکمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان دشتی تاکید کرد: مراکز نیکوکاری آمادگی دارند تا کمک‌های نیکوکاران و خیران را با هماهنگی هیئت امنا مساجد محله‌ها بدست نیازمندان برسانند.

وی با بیان اینکه  ۸۵۱میلیون ریال صدقه توسط مردم این شهرستان دشتی جمع‌آوری شده گفت:این مبلغ از صندوق‌های صدقات خانگی، معابر عمومی و ادارات و شرکت‌ها دریافت و تمام آنها  صرف خدمات رسانی به مددجویان نیازمند تحت حمایت می‌شود.

وی با اشاره به پرداخت ۸۴میلیون ریال خدمات موردی ویژه به ۳۰  نفر از افراد تحت حمایت، عنوان کرد: کمیته امداد دشتی از خیران برای خدمت رسانی به ایتام و نیازمندان یاری می‌طلبد.

مدیرکمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان دشتی با اشاره به پرداخت وام‌های اشتغال‌زایی به مددجویان تصریح کرد:  در سه ماهه نخست امسال ۷ میلیارد و ۳۳۰ میلیون ریال وام اشتغال‌زایی به مددجویان تحت حمایت این کمیته پرداخت شده است .

بحرینی با اشاره به این که اشتغال خانواده‌های تحت حمایت نخستین اولویت این نهاد است خاطر نشان کرد: در سه ماهه نخست امسال تعداد ۴۲ فقره وام خوداشتغالی به افراد تحت حمایت برای ایجاد کار و کسب در زمینه‌های دامداری،  فرش دستبافت ، مغازه پرداخت شده  است.

وی از پرداخت ۴۳ فقره وام کارگشایی ضروری به مددجویان خبرداد و تصریح کرد: به میزان هشت ۱۳۸میلیون ریال وام کارگشایی به افراد تحت پوشش پرداخت شده که صرف موارد ضروری زندگی از قبیل تهیه وسایل خانگی و سایر مشکلات خانواده‌های مددجو شده است .

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن