بروز شده در : پنجشنبه 30 فروردین 1403 ساعت 10:46 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 29572
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:دوشنبه 14 تیر 95 8:17 ب.ظ

معاون گمرکات استان بوشهر:

زمان ترخیص کالا در گمرکات استان بوشهر کاهش یافت

معاون امور مسافری حوزه نظارت گمرکات استان بوشهر گفت: با استقرار سامانه جامع امور گمرکی در گمرکات استان بوشهر از جمله گمرک دیلم زمان ترخیص کالای وارداتی و صادراتی کاهش یافت

 
گمرک بوشهر

به گزارش ” ثلاث ” به نقل ازخبرگزاری تسنیم از دیلم،  بهروز قره‌بیگی بعدازظهر امروز در آیین تکریم و معارفه مدیر گمرک دیلم با تاکید بر فرهنگ سازی برای حرکت به سمت تجارت واقعی اظهار داشت: فرهنگ سازی در راستای حرکت به سمت تجارت واقعی و قانونی و فاصله گرفتن از فعالیت در قالب ملوانی نیازمند همکاری و همیاری مسئولان امر با گمرک است.

وی با اشاره به معیارهای لازم برای ارتقا گمرک گمرک دیلم گفت: یکی از آیتم‌های مورد نظر گمرک برای ارتقا سطح گمرکات عملکرد گمرک مدنظر در بخش درآمد و توسعه تجارت است، اما با وجود ظرفیت‌های موجود در گمرک دیلم  ولی این ظرفیت‌ها مورد بهره‌برداری قرار نمی‌گیرد.

معاون امور مسافری حوزه نظارت گمرکات استان بوشهر بااشاره به اینکه گمرکات استان بوشهر به امکانات لازم مجهز شده گفت: گمرک بر اساس طرح آمایش سرزمینی موظف شده علاوه بر ساماندهی و کارآمد کردن گمرکات زمان ترخیص کالا را کاهش دهد.

قره‌بیگی از کاهش ترخیص کالا در گمرکات استان بوشهر خبرداد و افزود: با استقرار سامانه جامع امور گمرکی در گمرکات استان بوشهر از جمله گمرک دیلم زمان ترخیص کالای وارداتی و صادراتی کاهش یافت.

فرماندار دیلم نیز در این نشست با تاکید بر راه اندازی گمرک بندر امام حسن(ع) این شهرستان، گفت: امید می‌رود همانگونه که گمرک لاور ساحلی در شهرستان تنگستان در سال گذشته به بهره برداری رسید گمرک بندر امام حسن(ع) دیلم نیز با تلاش مدیران گمرک به بهره برداری برسد.

حسن اسماعیلی افزود: توسعه گمرک دیلم و بهره برداری از گمرک امام حسن(ع) علاوه بر افزایش رضایتمندی مردم سبب رونق اقتصادی منطقه و مردم مرزنشین این شهرستان می‌شود.

در این نشست ضمن معرفی ناظم انصاری به عنوان رئیس جدید گمرک دیلم  از زحمات وتلاش احمدی رئیس سابق این گمرک  تقدیر شد.

برچسب ها: , ,

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن