بروز شده در : چهارشنبه 29 شهریور 1402 ساعت 11:07 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 29576
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:دوشنبه 14 تیر 95 8:32 ب.ظ

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر:

کلاس‌های آموزشی کنکور در استان بوشهر از ۱۵ تیرماه اجرا می‌شود

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: در راستای تقویت بنیه علمی دانش‌آموزان و ارتقا جایگاه استان بوشهر در پذیرش دانشگاه‌های دولتی از ۱۵ تیرماه امسال کلاس‌های آموزشی کنکور در نقاط مختلف این استان راه‌اندازی می‌شود.

 
کنکور

 

به گزارش ” ثلاث ” به نقل از خبرگزاری تسنیم از دیلم، ناصر کرمی بعدازظهر امروز در آیین تکریم و معارفه مدیر آموزش و پرورش دیلم با اشاره به اینکه توانمندی علمی در یک کشور از قدرت نظامی برتر است اظهار داشت: توانمندی درکشورها براساس سلاح وتوان نظامی نیست بلکه قدرتمندی یک کشوربه میزان دانش وعلم درجامعه بستگی دارد.

وی مدیریت آموزش وپرورش را کاری دشواربا ظرافت، با اهمیت  و مهم دانست وافزود: تغییر درمدیریت آموزش وپرورش دچارحساسیت خواص وسختی است.

مدیرکل آموزش وپرورش استان بوشهر با بیان اینکه هیچ مصلحتی بالاتر از تعلیم تربیت نیست گفت: برای پیشبرد تعلیم و تربیت ازهمه ظرفیت‌ها با هرنوع سلیقه‌ای استفاده می‌کنیم و برای دست اندرکاران آموزش و پرورش هیچ مصلحتی بالاتر از تعلیم و تربیت آیندگان این مرز و بوم نیست .

وی با اشاره به اجرای طرح‌های تقویت علمی دانش‌آموزان تصریح کرد: برای تحقق این مهم استاندار بوشهر اعتبارات ویژه‌ای در اختیار شهرداران و دهیاران قرار داده است که خود انگیزه لازم در این حوزه فراهم می‌کند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر تاکید کرد: در راستای تقویت بنیه علمی دانش‌آموزان و ارتقا جایگاه استان بوشهر در پذیرش دانشگاه‌های دولتی از۱۵ تیرماه امسال کلاس‌های آموزشی کنکور در نقاط مختلف این استان راه‌اندازی می‌شود.

کرمی افزود: آموزش وپرورش زمانی درتعلیم وتربیت دانش آموزان موفق است که خانواده‌ها  در کنارآموزش و پرورش باشند واین همکاری سبب کاهش آسیب اجتماعی دربین دانش آموزان می‌شود.

فرماندارشهرستان دیلم نیز اظهارداشت :آموزش وپرورش پایگاه انسان سازی ،علم ومعرفت به شمارمی‌آید و رشد آموزشی و تربیتی ومعرفتی را از این خانه دوم فرا می‌گیرد .

حسن اسماعیلی باتاکید براهمیت این دولت به آموزش وپرورش افزود: درسال گذشته با توجه به محدودیت اعتبارات شهرستان، ولی اعتبار دو حوزه بهداشت و درمان  و آموزش وپرورش کاهش نیافت.

وی با معرفی امید به عنوان مدیر آموزش و پرورش شهرستان دیلم از خدمات حسین بوستانی قدردانی کرد.

امام جمعه دیلم نیز  با تاکید بر استفاده از مسئولیت‌های واگذار شده برای خدمات رسانی مطلوب گفت: ازفرصت‌هایی که خداوند دراختیارما قرارمی‌دهد  باید استفاده کامل کنیم زیرا که هرکدام ازاین مسئولیت‌ها یک بار درزندگی دراختیار انسان‌ها قرار می‌دهد.

حجت‌الاسلام سید ابوالحسن حسینی بوشهری گفت: هرشخصی درهرپست ومقام باید وظیفه خودرابرای مردم وجامعه و در رضایت مندی باریتعالی فراهم کند ومسئولی درزمان تصدی امورموفق بوده که با دیدخدمت وامانت به این مسئولیت نگاه کرده باشد.

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن