بروز شده در : چهارشنبه 8 فروردین 1403 ساعت 11:34 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 29664
تعداد نظرات:۴ دیدگاه
تاریخ انتشار:سه شنبه 15 تیر 95 7:08 ب.ظ

تشییع و خاکسپاری حاج حسین یوسفی+عکس

اختصاصی ثلاث- پیکر حاج حسین یوسفی در میان حضور مردم قدر دان شهرستان جم و مناطق پیرامونی تششیع و خاکسپاری شد.

به گزارش ثلاث، پیکر حاج حسین یوسفی در میان حضور پر شور مردم قدردان شهرستان جم و دیگر شهرستان های اطراف تششیع و به خاک سپرده شد.

یوسفی چند شب قبل، پس از نماز مغرب و عشا، در حالی که از مسجد خارج شده و در خودروی خود سوار شده بود، توسط چند ناشناس مورد اصابت چندین گلوله جنگی قرار می گیرد و کشته ی شود.

حاج حسین یوسفی از افرادیست که سابقه بسیار بالایی در جنگ تحمیلی دارد. وی انسان خیری نیز بود، همیشه نامش در میان مردم به نیکی یاد می شد.

به هر حال کشته شدن این بزرگ مرد، فقدان بزرگی برای شهرستان جم و منطقه محسوب می شود.

لازم به یادآوری است که طی یک دهه اخیر این دومین تروری است که بدین شکل در منطقه ریز اتفاق می افتد؛ پیش از این، احمد بهرامی نیز تقریبا به همین شکل توسط افرادی ناشناس ترور شد. بهرامی نیز از جمله افراد سرشناس و نیک منطقه ریز و جم محسوب می شد.

 

عکس: رضا صفایی

 

IMG_5179 [640x480] IMG_5173 [640x480]

 

 

 

//

 

برچسب ها: ,

نظرات

  1. وبگرد says:

    تسلیت عرض میکنم خدمت خانواده محترم ایشان و آرزوی صبر دارم.امیدوارم این رفتار وحشیگرانه و دور از انسانیت و شوم ترور و حمله مسلحانه هرچه زودتر پایان پذیرد که مایه ننگ است.

  2. عابدين عابدي زاده says:

    ?چند خطی کم برای مردی بزرگ?

    شادروان حاج حسین یوسفی را در بخش و شهر ریز به مردم داری اش می شناختند، همین صفت نیک را بس تا چند خطی کم برای مردی بزرگ با دلی پر درد بنویسم و با خود تکرار کنم صفت زیبای” مردم داری”.
    انسان در هر پست و مقام و جایگاه و منزلتی که باشد فقط کافی ست مردم دار نباشد، آن وقت هیچ ندارد، آری حاج حسین همه چیز داشت ،او مردم دار بود، همراه مردم، در خدمت مردم، شریک درد و رنج و شادی مردم. چرا که مردم داری رمز و راز حیات اجتماعی یک مسلمان واقعی است، خوش خلقی با مردم، گشاده رویی و تواضع و خاکساری، دوستی با فقیر و غنی، کوچک و بزرگ، خادم و ذاکر اهل بیت (ع)، همه و همه این خصلت های نیک او را به انسانی قابل احترام برای دوستانی که او را می شناختند معرفی کرده بود، نیک اندیشی چند بعدی و دارای خصلت های حسنه که او را شهره عام و خاص در مردم داری و معرفت مردمی نموده است و چه کار بسیار سخت و مشکلی است مردم داری و صدالبته چه قشنگ و پر از مهر خدایی. او رفت و رفتنش نیز بسان اندیشه خیرش چه زیبا. آری چه زیبا لحظه ای بعد از نمازش، بعد از راز و نیاز با معبودش و با حال روزه در ماه میهمانی خدا به میهمانی ابدی پروردگارش شتافت. روانش شاد و یادش گرامی .

  3. حامد عبدالهی says:

    کجایی ای مرد دلم واسه ات تنگ شده یادت بخیر چقدر باگذشت و یکرنگ و خاکی وبزرگ بودی انسان هایی مانند تو کم اند و من تا کنون ندیده ام خدارحمتت کنه

  4. حسین تهرانی says:

    سلام اخباری پخش شده که میگن قاتلان ایشون رو پیدا کردند ایا حقیقت داره؟؟

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن