بروز شده در : چهارشنبه 29 شهریور 1402 ساعت 11:07 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 29675
تعداد نظرات:یک نظر
تاریخ انتشار:چهارشنبه 16 تیر 95 2:28 ب.ظ

امام جمعه کنگان در نماز عید فطر:

احداث اسکله تجاری کنگان نیاز ضروری و مطالبه عمومی مردم است

ثلاث- امام جمعه کنگان گفت: از وزارت نفت، استاندار و دیگر مقامات استانی و محلی می خواهیم تا احداث اسکله تجاری این بندر را بعنوان یک نیاز ضروری و مطالبه عمومی مردم، با جدیت اجرا و زمینه توسعه و رونق این بندر مهم و حیاتی را فراهم کنند.

به گزارش ثلاث، حجت الاسلام محمود محمودی در خطبه های نماز عید سعید فطر و در اجتماع چند هزار نفری مردم این شهراظهار داشت : احداث اسکله تجاری بعنوان یک نیاز ضروری و مطالبه عمومی عملیاتی گردد.

وی از وزارت نفت ، استاندار و دیگر مقامات استانی و محلی خواست تا احداث اسکله تجاری این بندر را با جدیت اجرا و زمینه توسعه و رونق این بندر مهم و حیاتی را فراهم کنند.

خطیب نماز عید سعید فطر به مشکلات جوانان بویژه ازدواج اشاره و بیکاری وضعف بنیه مالی را دو عامل تاخیر در ازدواج جوانان دانست و بیان نمود : فعال نمودن ستاد ازدواج آسان و فراهم نمودن بستر برای ازدواج جوانان، انتظار و مطالبه جدی از خیرین و مسئولان و نیز خانواده ها است.

وی در بخش دیگر با اشاره به فصل تابستان و حضور نیروهای غیر بومی در مرکز شهرستان، از دستگاههای مسئول خواست ضمن نظارت جدی بر رعایت عفاف در ساحل ، با افراد هنجار شکن برخورد جدی کنند.

محمودی با تبریک عید سعید فطر گفت: همه تلاش کنند تا از معنویت ماه رمضان بعنوان توشه و ذخیره ای برای طول سال استفاده و از انس با قرآن و دعا را غافل نشوند.

امام جمعه کنگان در فراز دیگر با اظهار نگرانی از کاهش خدمات عام المنفعه به مناطق نفت خیز بیان نمود: کاهش خدمات عام المنفعه موجب نگرانی جدی مردم شده که این تصمیم دستگاههای نظارتی نیاز به بازنگری دارد.

وی گفت: انتظار می رود دستگاههای نظارتی و مسولان مرتبط بگونه ای اقدام کنند که حق و حقوق مردم منطقه تضییع نشود

وی به اقدامات سترگ سربازان گمنام امام زمان (عج) در دستگیری گروههای تروریستی اشاره و ضمن تقدیر از آنها عنوان نمود: نعمت بزرگ امنیت در نظام دینی جای بسی شکر و سپاس را دارد.

خطیب نماز عید با اشاره به اهمیت زکات فطره در آیینه روایات بر لزوم رسیدگی و دستگیری از فقرا و نیازمندان در طول سال تاکید کرد.

وی در فراز دیگر با تقدیر از احداث مسجد در ساحل بر ضرورت احداث و مرمت مسجد در برخی محلات شهر تاکید کرد.

محمودی در پایان با اشاره با محکوم نمودن اقدامات تروریستی در مدینه و دیگر کشورهای اسلامی گفت: کسانی که تا دیروز از داعش حمایت می کردند اکنون مضطرب و نگران بدنبال نجات از دست این تروریست ها هستند و دست به دامن جمهوری اسلامی ایران شده اند.// ابوذر حسین پور

 

نظرات

  1. .. says:

    جای ساخت اسکله برید به وضع بی سامان بیمارستان رسیدگی کنید اسکله نیاز محرز کنگانیا نیست نیاز محرز کنگانیها بیمارستان وپرستارای موظفه.نه یه بیمارستان که آدم باپای خودش واردش میشه ولی با عدم انجام وظایفشون توکما بره وبگن کاری نمیتونیم بکنیم.ویه خانواده داغدار کنن .تاکی مسئولان میخان خودشون رو به خواب بزنن امروز نوبت داغ دیدن وازدست دادن عزیز ما بود شک نکنین فردا نوبت شماست.بیمارستان رو یا تعطیل کنید یارسیدگی .ثلاث نظریه رو حذف نکن بزار مسئولان بدونن بیمارستان چه داغی رودل مردم میزاره .بزار بخونن وبدونن اسکله همینجوریش هم خوبه اول بیمارستان رو نظم بدن بعد اسکله.مسائل حاشیه ای ر و رها کنن.

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن