بروز شده در : پنجشنبه 30 فروردین 1403 ساعت 10:46 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 29883
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:یکشنبه 20 تیر 95 5:30 ب.ظ

تاکید شورای روحانیت اهل سنت بر حفظ آرامش در عسلویه

ثلاث- بدنبال اتفاق درگیری روز چهارشنبه هفته گذشته در بندر نخل تقی و عسلویه که منجر به کشته شدن یک ملوان شد ، شورای روحانیت و هیات افتا اهل سنت استان بوشهر با صدور بیانیه ای ، از مردم خواست تا مراقب توطئه تفرقه افکن برخی بدخواهان در فضای مجازی باشند.

ثلاث- شورای روحانیت و هیات افتا اهل سنت استان بوشهر با صدور بیانیه ای بر ضرورت حفظ وحدت و همدلی و مراقبت در برابر توطئه دشمنان تاکید کرد.

 شیخ خلیل افرا

 

به گزارش ثلاث بدنبال اتفاق درگیری روز چهارشنبه هفته گذشته در بندر نخل تقی و عسلویه که منجر به کشته شدن یک ملوان شد ، شورای روحانیت و هیات افتا اهل سنت استان بوشهر با صدور بیانیه ای ، از مردم خواست تا مراقب توطئه تفرقه افکن برخی بدخواهان در فضای مجازی باشند.
دراین بیانیه با تقدیر از صبر و متانت مردم نخل تقی و عسلویه، تلاش مسئولان و درایت ائمه جمعه و بزرگان شیعه و اهل سنت آمده است: از همه عزیزان می خواهیم با بصیرت و هوشیاری کامل مواظب توطئه های منافقان و دشمنان تفرقه افکن در فضای مجازی باشند.
رییس هیات افتا و شورای پاسخگویی به مسائل شرعی اهل سنت استان بوشهر نیز گفت : پیگیری اتفاق های اخیر در شهرستان عسلویه فقط بایستی از مسیر و مجرای قانون باشد.
شیخ خلیل افرا افزود : قانون برای همگان فصل الخطاب است و کسی حق تخطی از قانون را ندارد.
عضو شورای برنامه ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت کشور یادآورشد: وحدت و همدلی شیعه و اهل سنت در این خطه همواره مثال زدنی بوده و اهل سنت و شیعه هرگز اجازه نخواهند داد کسی این همگرایی را خدشه دار کند.
وی از فعالان حوزه فرهنگی ، سیاسی و اجتماعی خواست در اظهار نظر در فضای مجازی تقوا را رعایت و مراقب توطئه دشمنان باشند.
بخش قابل توجهی از جمعیت شهرستان های کنگان و عسلویه اهل سنت است که عمدتا پیرو مذهب شافعی هستند.

برچسب ها: , , ,

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن