بروز شده در : چهارشنبه 29 شهریور 1402 ساعت 11:07 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 30213
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:پنجشنبه 31 تیر 95 1:39 ب.ظ

اهدای لوح تندیس زرین آیین سرآمدان روابط عمومی ایران به روابط عمومی سازمان منطقه ویژه پارس

ثلاث- طی مراسمی در سالن همایش های مرکز اسناد و کتابخانه ملی کشور سرآمدان روابط عمومی کشور معرفی و از سرآمدان این حرفه تجلیل بعمل آمد و ایوب بنوی رییس روابط عمومی سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس لوح زرین خود را از هیات داوران و مسوولان فرهنگی کشور دریافت کرد.

به گزارش ثلاث و به نقل از پرتال منطقه ویژه پارس ، هوشمند سفیدی دبیر همایش قدردانی از سرآمدان روابط عمومی کشور همچنین با بیان اینکه ۱۵ روابط عمومی سرآمد، پس از انجام ممیزی توسط ممیزان حرفه ای و متخصص انتخاب شده اند گفت:در این مراسم علاوه بر قرائت پیام رئیس انجمن بین المللی روابط عمومی  تعدادی از مسئولان فرهنگی و جمعی از پیشکسوتان، اساتید دانشگاه و علوم ارتباطات به ایراد سخنرانی پرداختند.

سفیدی دست اندرکاران روابط عمومی سه معیار سرآمدی شامل رهبری و راهبرد، فرآیند گرایی و نتیجه گرایی را معرفی و مدل سرآمدی را مدلی جامع برای ارزیابی روابط عمومی ها عنوان کرد و گفت: در این مدل، با هشت معیار اصلی و ۸۱ شاخص فرعی، روابط عمومی ها از لحاظ ساختاری، نیروی انسانی، منابع فیزیکی، مادی و لجستیکی و کارآمدی مورد سنجش قرار می گیرند و به آنها «گزارش آسیب شناسی» و راهکارهای بهبود ارائه می شود.

دبیر سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی افزود: در این مسئله، نباید از کنار ضعف بعضی از روابط عمومی ها بویژه در نظام بانکی که به دلیل عدم سرعت عمل مناسب در شفاف سازی و پاسخگویی، زمینه سوءاستفاده را به منتقدان دولت داد، به سادگی گذشت.

 وی مدل سرآمدی روابط عمومی که مبتنی بر نظریه تعالی سازمانی و استفاده از کلیه نظریات مرتبط با برتری در روابط عمومی است، الگویی جامع دانست که توسط صاحبنظران روابط عمومی کشور ارائه و قابل استفاده در جهان است.

 دبیر پنجمین آیین سرآمدان روابط عمومی، راه برون رفت از کاستی های اطلاع رسانی و غلبه بر ضعف ساختاری و عملکرد روابط عمومی ها را استفاده از الگوی مذکور دانست و گفت: مدیران ارشد باید از شکل گیری این نوع روابط عمومی در سازمان ها حمایت کنند تا امکان استقرار مدلی از روابط عمومی که همه مخاطبان را ذینفع تلقی می کند و پاسخگویی به آنان و جلب رضایتشان را راهبرد خود می داند، فراهم شود.

اهدای-لوح-تندیس-زرین-آیین-سرآمدان-روابط-عمومی-ایران-به-روابط-عمومی-سازمان-منطقه-ویژه-پارس

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن