بروز شده در : پنجشنبه 30 فروردین 1403 ساعت 10:46 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 30220
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:جمعه 1 مرداد 95 0:01 ق.ظ

فرماندار کنگان: توفیقات دولت به برکت حمایت های رهبری و پشتوانه مردمی است

ثلاث- فرماندار کنگان گفت : توفیقات دولت به برکت حمایت های رهبری و پشتوانه مردمی است

به گزارش ثلاث، مهندس عبدالنبی یوسفی در چهارمین جلسه شورای اداری شهرستان کنگان در سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل به موفقیت های دولت در حوزه های مختلف اشاره و اظهار نمود : دولت تدبیر و امید همواره موفقیت های خود را پس از لطف الهی مدیون و مرهون حمایت های بی دریغ رهبری فرزانه انقلاب و پشتوانه قوی مردمی می داند.

وی گفت : عنایات رهبری و حمایت های مردمی از دولت یازدهم مسئولیت دولت در قبال تحقق منویات رهبری فرزانه و مطالبات مردمی را بیشتر و دولت در راستای تحقق این مهم از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.

رییس شورای اداری با گرامیداشت ۵ مرداد سالروز نماز جمعه و تقدیر از خدمات و تلاش های حجت الاسلام محمودی امام جمعه کنگان و اعضای ستاد نماز جمعه بیان داشت : سنگر مقدس نماز جمعه همواره موجب دلگرمی دوستان و یاس و ناامیدی دشمنان است.

وی گفت : اعتماد مردم به نظام و مسئولان یکی از برکات نماز جمعه در ایران اسلامی است.

یوسفی در همین راستا بر ضرورت همراهی مسئولان و کمک به تقویت نهاد مقدس نماز جمعه تاکید کرد.

فرماندار کنگان در بخش دیگر با گرزامیداشت سالروز تاسیس شورای نگهبان قانون اساسی اظهار نمود : امیدواریم این نهاد مهم قانونی بتواند همواره حافظ خوبی برای اجرای قانون و شریعت باشد.

وی در بخش دیگر با اشاره به روز کارآفرینی و فنی و حرفه ای گفت : اشتغال نیروهای بومی در برخی شرکتها مانند فاز ۱۲ پارس ۲ کنگان قابل توجه و ارزشمند و البته تحقق زمینه برای اشتغال نیروهای بیکار این منطقه بعنوان یک مطالبه عمومی باید همواره مورد توجه شرکت های مستقر در منطقه باشد.

یوسفی مراکز آموزش فنی و حرفه ای را فرصتی مغتنم برای ایجاد اشتغال پایدار و تربیت نیروی متخصص دانست و گفت : اکنون بانک اطلاعاتی خوبی در خصوص افراد جویای کار آماده و با همت نماینده محترم و مسئولان و رایزنی های مختلف امید می رود دانشکده فنی و حرفه ای در آینده نزدیک در این شهرستان راه اندازی شود.

فرماندار کنگان خطاب به شرکتهای منطقه گفت : اگر بنا باشد صنعت گریزی در منطقه رقم نخورد بایستی شرکتهای منطقه با ارائه خدمت به مناطق پیرامونی زمینه را برای حمایت و همراهی بیشتر مردم از صنعت فراهم کنند.

یوسفی در بخش دیگر از احیاء مصوبه زمین مانده احداث جاده وفاق و تصویب ۱۲۰ میلیارد ریال اعتبار جهت اجرای این پروژه و انجام مراحل قانونی برای آغاز عملیات اجرایی آن خبر داد.

لزوم شرکت و کمک به برگزاری مراسم دینی ، تقدیر از تلاش های نهاد حمایتی بهزیستی ، تقدیر از تلاش نیروی انتظامی برای امنیت منطقه ، توسعه مراکز آموزشی و دانشگاهی ، تلاش برای رفع پارازیت های تصویری ، پیگیری جدی جهت احداث اسکله تجاری کنگان ، تسریع در اتمام و بهره برداری پروژه کمربندی کنگان ، ساماندهی و تشدید نظارت بر بازار ، لزوم جذب اعتبارات توسط دستگاهها ، لزوم توسعه کشت های گلخانه ای و آمادگی برای اجرای طرح سرشماری از دیگر مباحث مطرح شده توسط فرماندار کنگان بود.

ابوذر حسین پور

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن