بروز شده در : چهارشنبه 8 فروردین 1403 ساعت 11:34 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 30532
تعداد نظرات:۲ دیدگاه
تاریخ انتشار:چهارشنبه 6 مرداد 95 0:12 ق.ظ

الماسی: توانمندسازی مددجویان اولویت مهم نهادهای حمایتی باشد

ثلاث- نماینده مردم شهرستان های کنگان، دیر، جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی گفت: توانمندسازی مددجویان اولویت مهم نهادهای حمایتی باشد و مجلس شورای اسلامی نیز در این زمینه همکاری می کند.

به گزارش ثلاث  خانم سکینه الماسی در دیدار با مدیر و کارکنان کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان کنگان افزود : توانمندسازی مددجویان با ایجاد بستر برای اشتغال پایدار بایستی رویکرد مهم نهادهای حمایتی مانند کمیته امداد و بهزیستی باشد.
عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت : شرکت های مستقر در منطقه و مجموعه صنعت در خصوص ایجاد زمینه برای توانمندسازی مددجویان احساس مسئولیت بیشتری کنند و از هیچ خدمتی در این راستا دریغ نورزند.
الماسی با تقدیر از مدیر و کارکنان کمیته امداد امام خمینی (ره) کنگانگفت : امروز خدمت در کمیته امداد امام (ره) و بهزیستی یک توفیق و سعادت الهی است که باید قدر آن را دانست.
مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان کنگان نیز گفت : در حال حاضر ۱۸۲۴ خانوار با جمعیت بیش از ۴۰۰۰ نفر از خدمات حماتی کمیته امداد این شهرستان در حوزه های مختلف برخوردارند.
عبدالحسین رهبر اجرای طرح مفتاح الجنه را یکی از طرح های مهم کمیته امداد برشمرد و افزود : هدف از اجرای این طرح ارائه دورنمایی از فقر و محرومیت و ایجاد بستر برای مشارکت مردم و مسئولان است.
این مقام مسئول گفت : در حال حاضر عملیات احداث ۵۰ واحد مسکن مددجویی روستایی در شهرستان کنگان آغاز شده است که امید می رود در صورت حمایت و مشارکت همگانی ظرف سه سال آینده هیچ مددجویی در شهرستان کنگان بدون مسکن نباشد.// ابوذر حسین پور

 

IMG-20160727-WA0001 IMG-20160727-WA0002

اخبار مرتبط

نظرات

  1. کنگان says:

    رئیس کمیته جمی
    نماینده هم جمی

  2. مددجو says:

    خداکنه این نشست ها تاثیر گذار باشه
    چشممون آب نمی خوره
    کمیته امداد فقط برای افرادهای خاص در شهرستان زده شده
    طرف تحت پوشش کمیته است ولی با مجهزترین ماشین و منزل در سطح شهر است نمیدونم بر اساس چه قانونی این جور خوانواده ها تحت پوشش قرار می دهند در صورتی که خانواده هایی هستند که نان شب ندارند

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن