بروز شده در : چهارشنبه 29 شهریور 1402 ساعت 11:07 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 30550
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:چهارشنبه 6 مرداد 95 3:12 ب.ظ

رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان:

خدمات ام.آر.آی بیمارستان کنگان شبانه‌روزی می‌شود

رئیس بیمارستان امام خمینی کنگان گفت: بر اساس برنامه‌ریزی انجام‌شده در آینده نزدیک، ام.آر.آی کنگان شبانه‌روزی خواهد شد و تعداد بیشتری از هم‌وطنانمان را می‌توانیم تحت پوشش خدمات قرار دهیم.

به گزارش ثلاث از خبرگزاری فارس ، حسن حیدری ظهر امروز در نشست با نماینده مردم کنگان، دیر و جم در مجلس نیز ضمن تشکر از حضور نماینده مردم در این مرکز درمانی برای پیگیری مسایل مربوطه، به ارایه گزارشی از وضعیت پیشرفت و توسعه بیمارستان امام خمینی (ره) طی شش ماه گذشته پرداخت و گفت: خوشبختانه با نظر نگاه ویژه مجموعه دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر شاهد توسعه این بیمارستان در ابعاد مختلف بوده‌ایم.

حیدری عنوان کرد: هم‌اکنون شاهد بهره‌برداری از ام.آر.آی بیمارستان کنگان هستیم و از ابتدای راه‌اندازی تاکنون در مدت ۴۵ روز بیش از ۵۰۰ نفر ام.آر.آی شدند.

 وی تصریح کرد: بر اساس برنامه‌ریزی انجام‌شده در آینده نزدیک، ام آر آی کنگان شبانه‌روزی خواهد شد و تعداد بیشتری از هم‌وطنانمان را می‌توانیم تحت پوشش خدمات ام آر آی قرار دهیم.

رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان اظهار داشت: احداث ساختمان الحاقی (اورژانس جدید) نیز از دیگر کارهای انجام‌ شده در این مرکز درمانی است که به‌زودی تجهیزات آن نصب و شاهد بهره‌برداری از آن خواهیم بود.

حیدری همچنین با اشاره به اتمام فضای فیزیکی ان ای سی یو (بخش ویژه نوزادان) بیمارستان کنگان گفت: بخشی از تجهیزات این بخش بسیار مهم موجود است و بخشی دیگر نیز طی همین هفته به ان ای سی یو منتقل و نصب خواهد شد.

رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان اظهار داشت: به‌زودی کلینیک دندانپزشکی بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان در درمانگاه کوثر با ظرفیت ۳ واحد دندانپزشکی (یکی از زیرمجموعه‌های بیمارستان امام خمینی) افتتاح می‌شود.

حیدری تصریح کرد: تعرفه‌های کلینیک دندانپزشکی که در آینده نزدیک افتتاح خواهد شد از بخش خصوصی‌های آن پایین‌تر خواهد بود و این کار برای نخستین باز است که توسط وزارت بهداشت و درمان در حوزه درمان در حال اجراست.

وی اظهار کرد: راه‌اندازی سیستم تلفنی اینترنتی از دیگر کارهای صورت گرفته جهت تسهیل، تسریع ارتباطات و صرفه‌جویی اساسی در بخش هزینه‌های مرتبط است.

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن