بروز شده در : چهارشنبه 8 فروردین 1403 ساعت 11:34 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 30736
تعداد نظرات:۲ دیدگاه
تاریخ انتشار:یکشنبه 10 مرداد 95 10:35 ق.ظ

تیم شطرنج پتروشیمی جم قهرمان مسابقات منطقه پارس شد

ثلاث- تیم پتروشیمی جم مقام اول مسابقات شطرنج پتروشیمی های منطقه پارس را از آن خود کرد.

تیم-شطرنج-پتروشیمی-جم-قهرمان-مسابقات-منطقه-پارس-شد

به گزارش ثلاث و به نقل از روابط عمومی پتروشیمی جم، تیم شطرنج پتروشیمی جم با ترکیب محمد مهدی عزیزی، محمد چمسار چمنی، آرش یحیایی، بهرام کیانی و اسماعیل مُکاری نژاد در مسابقات پتروشیمی های منطقه پارس تشکیل شد که توانستند با هوشیاری و ذکاوت از عنوان قهرمانی خود دفاع کنند.

در این مسابقات تیم‌هایی از شرکتهای پتروشیمی جم، برزویه، آریاساسول، مبین، پلی پروپیلن جم و پایانه و مخازن شرکت داشتند که تیم پتروشیمی جم مقتدرانه با ۱۷٫۵ امتیاز در جایگاه اول قرار گرفت و تیم آریاساسول توانست با کسب ۱۵ امتیاز در جایگاه دوم قرار بگیرد همچنین تیم برزویه با ۱۴ امتیاز مقام سوم را از آن خود کرد. 

تیم پتروشیمی جم در میزهای ۲ و ۳ توسط چمسار چمنی و آرش یحیایی مقام اول میزی و در میز ۴ و ۵ توسط کیانی و مُکاری نژاد با کسب امتیاز برتر و امتیاز شکنی حریفان در جایگاه دوم میزی قرار گرفتند.

 

برچسب ها: ,

نظرات

  1. زهیر says:

    با عرض سلام خسته نباشید..
    بد نیست خبری هم از شطرنج شهرستان خودمون کنگان داشته باشید.
    جمعه گذشته در مسابقاتی که در بوشهر برگزار شد،در قسمت پسران زیر ۸ سال آقای پارسا دهقانی موفق به کسب عنوان قهرمانی استان شدند و آقای محمد رنجبر(قهرمان ادوار گذشته) در قسمت پسران زیر ۱۰ سال فقط با نیم امتیاز اختلاف و بدون باخت موفق به کسب عنوان نایب قهرمانی استان شدند..
    در اینجا جاداره شخصا یک خسته نباشد خدمت آقای ماشاءالله شیخیانی سرپرست هیئت شطرنج کنگان و مربیان عزیز و زحمتکش همچون علی دهقانی و رحیم ربیع زاده داشته باشم..
    ما دوست داریم به شطرنج کنگان بهایی داده بشه،مسابقات و کلاس های پی در پی برگزار بشه و همچنین اطلاع رسانی خوب صورت بگیره تا همه دوستداران و علاقه مندان بتوانند استعدادهای خودشان را نشان دهند.
    با تشکر..

  2. کنگانی says:

    سلام
    چرا نظر منو نمیذارید؟؟؟؟
    لطفا نظرها و دیگاهها رو ثبت کنید و انتقاد پذیر باشید.
    و در قسمت نظرات،برای هر نظر که ارائه میشه قسمت لایکدونی در نظر بگیرید،تا بقیه کاربران بتوانند روی هر دیدگاه نظر سنجی کنند.
    با تشکر..

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن