بروز شده در : پنجشنبه 30 فروردین 1403 ساعت 10:46 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 30753
تعداد نظرات:۵ دیدگاه
تاریخ انتشار:دوشنبه 11 مرداد 95 1:54 ق.ظ

جوانان شهرستان کنگان آستین همت را بالا می زنند

انتخابات هیات رییسه جوانان فرهیخته شهرستان کنگان برگزار شد

اختصاصی ثلاث- انتخابات هیات رییسه انجمن جوانان فرهیخته شهرستان کنگان برگزار و نفرات برتر مشخص شدند.

به گزارش ثلاث ،  نادر احمدی عضو شورای اسلامی شهر کنگان در ابتدای سال ۹۵ عده ای در حدود ۱۵۰ تن از جوانان فرهیخته شهرستان را جهت رشد و توسعه تدریجی جنبه های اجتماعی و فرهنگی فکری جوان با واقعیت های امروزی ، گرد هم آورد.
وی با بیان اهداف انجمن افزود : فلسفه وتشکیل انجمن وحضور در این نشست ها نیازهای موجود ، توجه ونگاه به آینده درخشان جوان کنگانی است .
احمدی تصریح کرد: جوانان کنگانی  میتوانند با استدلال ، منطق و دانش مطالبات خود را پیگیری نمایند و در همه عرصه ها توان رقابت ، حضور ، مشارکت  فعال و اداره  را به نحو احسن را دارا هستند .
وی بیان کرد : ما به دنبال شکوفا کردن استعدادهای بالقوه جوانان هستیم  و با اعتماد و حمایت از این قشر در عرصه های مختلف به تقویت شخصیت های متفکر و اندیشمند می پردازیم .
 احمدی خاطرنشان کرد: در  جلسه ایی که به منظور  انتخاب هیات رئیسه در سالن جلسات آموزش وپرورش انجام گردید ، از تعداد ۱۵ نفر کاندیدا ۷ نفر که بترتیب
١. احمد بلوچی با ٣٧ رأی
٢. حجت عبدالهی با ٣١ رأی
٣. بسام کریمی با  ٢٩ رأی
۴. یوسف حسین زاده  با  ٢٧ رأی
۵. عباس ایدانی با  ٢٧ رأی
۶. محمد رضا إسماعیلی با ٢٢ رأی
٧. جلیل أسدی با ١۵ رأی
 موفق به کسب آراء لازم جهت حضور در هیات رئیسه و اداره امور انجمن جوانان شهرستان شدند.
وی افزود : در این نشست اهداف ، برنامه ها ، آیین نامه و جای مشروعیت و رسمیت بخشیدن به انجمن را مورد بررسی قرار دادیم و انتظار داریم که بدنه دولت با طیف جوانان تحصیل کرده ونخبه شهرستان کنگان همراهی وهمکاری نمایند.
زینب تجمع
 
IMG-20160730-WA0000
 
IMG-20160730-WA0002
 
IMG-20160730-WA0005
 
IMG-20160730-WA0008
 

نظرات

  1. محیط بان says:

    با سلام
    ضمن تبریک به منتخبین انجمن جوانان فرهیخته کنگان به عنوان اعضاء هیات رییسه ، نظر به اهمیت و چالشهای زیست محیطی شهرستان خوشحال خواهیم شد که از توان علمی و تجربی و دیدگاه های این انجمن در جهت حفاظت از محیط زیست شهرستان بهره‌مند شویم .
    احمد آذریار

  2. منتقد says:

    فرهیخته؟؟؟
    متولیان محترم امکانش هست چند ملاک از فرهیختگی رو نام ببرند؟
    یا اینکه فرهیختگی رو با کدوم تئوری معرفی می کنند؟

  3. ع. ابراهیمی says:

    باسلام خدمت مسئولین محترم وخصوصاجناب احمدی عزیز ::: چراانجمن اشتغال برای جوانان تحصیل کرده بومی را فراموش کرده ایدوبیشترنیروهای غیربومی را درشرکت های جنوب شهر درحال کارند وهرچه نیروهای بومی برای جویای کار به مسئولین مراجعه می کنند فقط غیرازوعده و وعید چیزی حاصلشان نمی شود …

  4. ع. ع says:

    باسلام خدمت مسئولین محترم وخصوصاجناب احمدی عزیز ::: چراانجمن اشتغال برای جوانان تحصیل کرده بومی را فراموش کرده ایدوبیشترنیروهای غیربومی را درشرکت های جنوب شهر درحال کارند وهرچه نیروهای بومی برای جویای کار به مسئولین مراجعه می کنند فقط غیرازوعده و وعید چیزی حاصلشان نمی شود …

  5. شهروند says:

    عده ای بدنبال منافع شخصی دست به گریبان جوانان.

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن