بروز شده در : چهارشنبه 8 فروردین 1403 ساعت 11:34 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 30797
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:دوشنبه 11 مرداد 95 6:33 ب.ظ

مدیر آب و فاضلاب شهرستان کنگان

اختصاص ۱۰۰ میلیارد ریال برای نوسازی شبکه آبرسانی کنگان

ثلاث- مدیر آب و فاضلاب شهرستان کنگان گفت: اجرای طرح‌های نوسازی و توسعه شبکه آبرسانی شهرستان کنگان در اولویت قرار دارد که برای تحقق این مهم ۱۰۰ میلیارد ریال تخصیص یافته است.

به گزارش ثلاث مجید آقابزاز بعدازظهر امروز در نشست با نماینده مردم کنگان، جم، عسلویه و دیر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این شهرستان در وضعیت مطلوب آبرسانی قرار دارد اظهار داشت: اکنون طرح آب‌شیرین‌کن کنگان در مدار تولید قرار دارد و روزانه تا ۱۳ هزار متر مکعب آب از این تاسیسات تولید و به شبکه آبرسانی کنگان تزریق می‌شود.لوله کشی آب

وی با بیان اینکه شهرستان کنگان دارای ۲۱ هزار و ۵۰۰ مشترک آب است گفت: بیش از ۹۰ درصد مشترکان آب شهرستان کنگان خانگی است.

مدیر آب و فاضلاب شهرستان کنگان با تاکید بر اتصال دو مخزن ۱۰ هزار متر مکعبی این شهر بیان کرد: با اجرای خط انتقال میان دو مخزن ذخیره آب ۱۰ هزار مکعبی کنگان امکان اجرای طرح توسعه آب‌شیرین کن مهیا می‌شود.

آقابزاز با تاکید بر اجرای خط انتقال ۵ کیلومتری دو مخزن ۱۰ هزار متر مکعبی کنگان افزود: برای اجرای این طرح ۳۵ میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

وی با اشاره به اجرای طرح نوسازی و توسعه شبکه آبرسانی کنگان خاطرنشان کرد: برای توسعه و نوسازی شبکه آبرسانی کنگان به طول ۲۰ کیلومتر ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار تخصیص یافته است.

مدیر آب و فاضلاب شهرستان کنگان با اشاره به اینکه هر متر مکعب آب تاسیسات آب شیرین‌کن شش هزار و ۱۰۰ تومان از سرمایه‌گذار خریداری می‌شود افزود: این آب هر متر مکعب ۲۵۰ تومان در اختیار مشترکان قرار می‌گیرد که مابه‌التفاوت آن به ملبغ ۵ هزار و ۸۵۰ تومان دولت تامین و پرداخت می‌کند.

آقابزاز با اشاره به اینکه آب تولیدی و تأمینی در کنگان جوابگوی نیاز مشترکان است خاطرنشان کرد: روزانه ۱۳ هزار متر مکعب از آب شیرین‌کن و ۵ هزار متر مکعب از خط محرم آب شهرستان کنگا تأمین می‌شود./تسنیم

برچسب ها:

اخبار مرتبط

  • مطلب مرتبطی پیدا نشد.

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن