بروز شده در : چهارشنبه 29 شهریور 1402 ساعت 11:07 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 30870
تعداد نظرات:۵ دیدگاه
تاریخ انتشار:چهارشنبه 13 مرداد 95 5:13 ب.ظ

اتفاق پزشکی بی نظیر در جنوب استان بوشهر

بخش ویژه نوزادان (NICU) بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان به بهره‌برداری رسید

ثلاث- بخش ویژه نوزادان (NICU) بیمارستان امام خمینی ره کنگان با حضور مسئولین شهرستان کنگان به بهره‌برداری رسید.

به گزارش ثلاث، امام‌جمعه شهرستان کنگان در آیین بهره‌برداری از بخش NICU بیمارستان امام خمینی (ره) این شهرستان، ضمن قدردانی از رییس و پرسنل این مرکز درمانی اظهار داشت: برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی باعث شده است تا در محروم‌ترین مناطق هم شاهد خدمات و امکانات سطح بالا باشیم و قطعاً مردم شایسته خدماتی به‌مراتب بهتر نیز هستند.
حجت‌الاسلام محمود محمودی افزود: تلاش و همت مضاعف مجموعه بهداشت و درمان می‌تواند مشکلات و کمبودهای موجود را نیز جبران و رفع کند.
امام‌جمعه کنگان اظهار کرد: بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان در کنار خدمات‌دهی به مردم حوزه جنوب استان بوشهر و بخشی از استان‌های هم‌جوار، مراجعین حوزه صنعت نفت، گاز و پتروشیمی را نیز پوشش می‌دهد بنابراین امیدواریم با تزریق امکانات و تجهیزات بیشتر به قطب درمانی جنوب استان تبدیل شود.

IMG_2586 [640x480]تحولات چشمگیر در بیمارستان کنگان با حمایت دانشگاه علوم پزشکی بوشهر

معاون سیاسی، اجتماعی فرمانداری شهرستان کنگان نیز در این آیین گفت: سلامت و امنیت دو نعمت مخفی هستند به‌گونه‌ای که در روایات نیز به آن تأکید شده است بنابراین هر کس در راستای ترویج و توسعه سلامت تلاش کند شایسته قدردانی و تجلیل است.
احمد خاک نژاد افزود: با حضور تیم درمانی جدید بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان منجر به ایجاد تحولات چشم‌گیری در بخش درمان این بیمارستان شده است که جا دارد بدین منظور از وی و مجموعه دانشگاه علوم پزشکی بوشهر تشکر کنیم.
بهره‌برداری NICU بیمارستان امام خمینی (ره) بنا به نیاز مردم جنوب استان انجام شد
رییس بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان گفت: بخش NICU بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان بنا به‌ضرورت و نیاز مبرم مردم منطقه به بهره‌برداری رسید.

دکتر حسن حیدری افزود: بخش ویژه نوزادان شامل هشت تخت فعال بوده که توسط سه پزشک پوشش داده می‌شود که یکی از آن‌ها طرحی و دو نفر دیگر طرف قرارداد می‌باشند.
رییس بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان عنوان کرد: ان آی سی یو یک بخش تخصصی و نیاز امروز در جنوب استان می‌باشد و همین موضوع باعث شده تا رییس دانشگاه علوم پزشکی استان، تصمیم به ایجاد این بخش بسیار مهم با فضای فیزیکی و تجهیزات خوب در بیمارستان کنگان بگیرد.
دکتر حیدری اظهار داشت: ما تاکنون نوزادانی که دچار مشکل بودند را به‌ناچار به مرکز استان اعزام می‌کردیم ولی با راه‌اندازی ان آی سی یو در کنگان، خدمات درمانی مربوط به این نوزادان در بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان ارائه خواهد شد.

IMG_2573 [640x480]

 

اخبار مرتبط

نظرات

  1. بی نام says:

    از ده سال قبل قرار بود بیمارستان امام خمینی بره زیر نظر شرکت نفت و گاز که هم بیمارستان و پرسنلش از مزایا آون و هم مردم شهرستان استفاده کافی ببرن ولی مثل بقیه کارای مونده استان محروم بوشهر اجازه چنین کاری رو نمی دن چون جیب بعضی ها خالی میمونه!؟

  2. کنگانی says:

    واقعا نیاز بود احسنت بر همه کسانی که تلاش کردند . حالا که بخش زایمان داره رو به راه میشه اخلاق و رفتار پرسنل. این بخش بهتر بشه یه خانم باردار درد خودش داره تحمل می کنه رفتار خشنی باهاش تو این بخش بشه درست نیست امیدوارم اخلاق سرلوحه این بخش قرار بگیره

    • حق says:

      ای جان کربون دهنت
      باهات موافقم واقعا اخلاق ندارن

  3. مريم says:

    پنج سال پیش بخاطر نبودن همین بخش پسر یک روزه ی من در بیمارستان از دستم رفت و چرا حالا ؟ هرچند هم که دیر نیست ولی متاسفانه ما جون انسانها برامون اهمیتی نداره ریس بیمارستان قبلی چکار میکرد ؟ بازهم باید از اقای حیدری تشکر کرد که تلاش میکنن کاش قدرم بدونن و اخلاق پرسنل بیمارستان بسیار بسیار زشت و زننده هست بخصوص بخش زنان و زایمان و زایشگاه من غیر بومی هستم و بارها و بارها بستری شدم و رفتارشون خیلی غیر اخلاقی هست کاش خیلی چیزها از پایه درست بشه

  4. ناشناس says:

    مردم کنگان مطالبه نکردند هیچ وقت

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن