بروز شده در : پنجشنبه 30 فروردین 1403 ساعت 10:46 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 31003
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:یکشنبه 17 مرداد 95 12:05 ب.ظ

به مناسبت روز خبرنگار؛

پیام تبریک فرماندار کنگان به مناسبت روز خبرنگار

ثلاث – فرماندار شهرستان کنگان در پیامی روز خبرنگار را به فعالان این عرصه تبریک گفت.

به نام خداوند لوح و قلم

با نکوداشت یاد و نام خبرنگار متعهد، شهید محمود صارمی، هفدهم مرداد روز بزرگداشت مقام خبرنگار را به همه سفیران روشنگری و حقیقت‌طلبی در عرصه خطیر اطلاع‌رسانی، تبریک و شادباش عرض می‌نمایم.
آگاه‌سازی و اطلاع‌رسانی مناسب زیربنای یک جامعه آگاه است و خبرنگاران با پویایی، بالندگی، سرزندگی و نشاط، آگاهی و افزایش دانش اجتماعی را در عرصه فرهنگ به بطن جامعه تزریق می‌کنند که نتیجه آن برقراری یک رابطه صحیح بین مطالبات مردمی و انجام درست وظیفه از سوی مسئولین است که محصول آن بهبود شرایط فرهنگی و ارتقاء سطح آگاهی جامعه است.
در این روز اصحاب رسانه با آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی پیمان می‌بندند که پاسدار خون شهیدانی باشند که شجاعانه در سنگر خبرنگاری از رسالت قلم دفاع نمودند.
خبرنگار نبض جامعه را در دست دارد، وجدان عمومی از پنجره نگاه او سامان می‌یابد و در این جایگاه سترگ دیده بانی بی‌بدیل و بدون رقیب است.
اینجانب ضمن تبریک روز خبرنگار به همه خبرنگاران ، اصحاب رسانه و خانواده بزرگ مطبوعات و جامعه اطلاع رسانی استان و شهرستان ، از همراهی، توجه و اهتمام ویژه اصحاب رسانه در انعکاس اخبار و اطلاع رسانی از فعالیت‌های دولت تدبیر و امید و خدمات نظام قدردانی نموده و برای شما خبرنگاران متعهد و کوشای شهرستان، که آگاهی را حق مردم می دانید و برای دانستن و رشد و باروری اندیشه ی هم نوعان خود خستگی ناپذیر و پر تلاش می کوشید سلامتی، توفیق و ادامه فعالیت آگاهانه در پرتو رهنمودهای حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی را از خداوند متعال خواهانم امید است در سایه تلاش بیش از پیش جامعه خبری در شهر ستان کنگان، دوشادوش دستگاه‌های اجرایی و نهادهای خدماتی شاهد رفع موانع رفاه و ایجاد آرامش و پیشرفت در این شهرستان سرافراز باشیم.
در پایان ضمن ادای احترام به شهدای رسانه صمیمانه از همه تلاشگران عرصه خبر در شهرستان کنگان و استان بوشهر؛ فرارسیدن روز خبرنگار را شادباش می‌گویم.

عبدالنبی یوسفی
فرماندار شهرستان کنگان

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن