بروز شده در : پنجشنبه 30 فروردین 1403 ساعت 10:46 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 31171
تعداد نظرات:یک نظر
تاریخ انتشار:سه شنبه 19 مرداد 95 1:45 ق.ظ

فرماندهی انتظامی شهرستان کنگان خبر داد:

رشد ۱۰ درصدی کشفیات کالای قاچاق در شهرستان کنگان

به گزارش خبرنگار ثلاث، سرهنگ کرم دشتیان فرمانده انتظامی شهرستان کنگان با بیان اینکه نقش رسانه ها در کاهش معضلات اجتماعی انکار ناپذیر است تاکید کرد: بخش بزرگی از موفقیت های فرماندهی انتظامی کنگان به دلیل تلاش خبرنگاران بوده است که توانسته اند واقعیت ها رابه جامعه منتقل کنند.  سرهنگ دشتیان با بیان اینکه اطلاع […]

به گزارش خبرنگار ثلاث، سرهنگ کرم دشتیان فرمانده انتظامی شهرستان کنگان با بیان اینکه نقش رسانه ها در کاهش معضلات اجتماعی انکار ناپذیر است تاکید کرد: بخش بزرگی از موفقیت های فرماندهی انتظامی کنگان به دلیل تلاش خبرنگاران بوده است که توانسته اند واقعیت ها رابه جامعه منتقل کنند.

 سرهنگ دشتیان با بیان اینکه اطلاع رسانی دقیق، صحیح و به موقع خبرنگاران از حوادث و وقایع باید منطبق با نیازهای اصلی جامعه باشد، خاطر نشان کرد: تعامل و همکاری دو سویه پلیس با رسانه ها در نشست های هم اندیشی و استفاده از نقطه نظرات موثر آنها  زمینه را برای توسعه امنیت اجتماعی در شهرستان کنگان فراهم کرده است.

وی در ادامه ضمن تقدیر وتشکر از رسانه های محلی شهرستان به تشریح عملکرد قاچاق کالا در شهرستان پرداخت و گفت: عملکرد این فرماندهی بحث کالای قاچاق در ۵ ماه نخست سال جاری در راستای مبارزه با قاچاق کالا که یکی از دغدغه ای مقام معظم رهبری هم می باشد، ماموران این فرماندهی موفق به کشف ضبط بیش از ۲۰ میلیارد و پانصد میلیون  ریال کالای قاچاق در شهرستان کنگان  شده اند. این رقم نشان دهنده رشد ۱۰ درصد کشفیات کالای قاچاق نسبت به مدت مشابه سال قبل است.

  فرمانده انتظامی اظهار داشت: در همین راستا یک محموله بزرگ قاچاق سیگارباهمکاری و رصد کامل سربازان گمنام امام زمان وفرمانده انتظامی  محل دوی کالای قاچاق شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه مشترک پس از کسب مجوز قضایی محل دو بازرسی که تعدا د ۷۶۸ کارتن سیگار  به تعداد ۷۶۸۰۰۰۰ نخ  به ارزش تقریبی ۵۱۰ میلیارد ریال کشف و ضبط گردید.

دشتیان بیان داشت: کالای مکشوفه جهت سیر مراحل قانونی تحویل سربازان گمنام امام زمان گردید.

 در ۳۱ تیرماه سال۱۳۹۵ سیگار کشف شده است.

 

نظرات

  1. جاسم says:

    واقعیت قبل از اینکه موضوع قاچاق رسانه ای بشه رو مردم با چشماشون میدیدند.

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن