بروز شده در : پنجشنبه 30 فروردین 1403 ساعت 10:46 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 31328
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:شنبه 23 مرداد 95 0:14 ق.ظ

پروانه بهداشتی ساخت محصولات پلیمری شرکت پتروشیمی جم با هدف حمایت از صنایع غذایی و داوریی کشور اخذ شد

ثلاث- شرکت پتروشیمی جم با اخذ گواهی مسئولین فنی و پروانه ساخت برای هر گرید در لیست دارندگان پروانه بهره برداری بهداشتی قرارگرفت و علامت تجاری این شرکت به فارسی و انگلیسی نیز ثبت شد.

پروانه-بهداشتی-ساخت-محصولات-پلیمری-شرکت-پتروشیمی-جم-با-هدف-حمایت-از-صنایع-غذایی-و-داوریی-کشور-اخذ-شد
به گزارش ثلاث و به نقل از ثلاث، روابط عمومی پتروشیمی جم، به منظور گسترش و تنوع بخشی در بازار درحوزه مشتریان صنایع غذایی و رعایت الزامات وزارت بهداشت و درمان ( سازمان غذا و دارو)، اخذ پروانه بهداشتی ساخت محصولات پلیمری مشتمل بر ۱۱ گرید ( پلی اتیلن سبک خطی: HD525II، LL3260467، HD52518، LL22501KJ، LL22502AA، LL22501AA، پلی اتیلن سنگین: HF4760، HMCRP100N، HM5010T2N، HM8355، HM9450 ) با دستور مدیریت وقت در خرداد ماه امسال محقق شد.
شرکت پتروشیمی جم طی برگزاری جلسات کارشناسی متعدد با متولیان امر در سازمان غذا و دارو و ارایه شواهد، مدارک و مستندات فنی شامل نتایج آزمایشگاه سم شناسی و نحوه ساخت و تولید محصولات و سایر مدارک مربوطه، موفق به اخذ گواهی پروانه بهداشتی ساخت محصولات گردید.و برای دستیابی به این مهم پروانه بهره برداری بهداشتی، گواهی مسئولین فنی و پروانه ساخت هر گرید اخذ شد و علامت تجاری شرکت پتروشیمی جم به فارسی و انگلیسی نیز ثبت شد.
شایان ذکر است: با توجه به اعتبار یکساله پروانه های بهداشتی ساخت محصولات، مراحل اخذ و تمدید گواهینامه های خارجی (food grade و گواهینامه کیفیت پایپ از اروپا و…) در زمان مناسب از سوی مدیریت بازاریابی و فروش این شرکت صورت خواهد پذیرفت.
بدیهی است در صورت تولید گرید های جدید و توسعه سبد محصولات با هدف استفاده در صنایع غذایی، اخذ پروانه بهداشتی ساخت عطف به سیاستگذاری طرح ریزی شده در دستور کار این شرکت
برچسب ها: ,

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن