بروز شده در : چهارشنبه 29 شهریور 1402 ساعت 11:07 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 31574
تعداد نظرات:یک نظر
تاریخ انتشار:سه شنبه 26 مرداد 95 1:43 ق.ظ

در نشست رسانه ها با رئیس روابط عمومی مجتمع گاز پارس جنوبی مطرح شد

تاکید مجتمع گاز پارس جنوبی بر همکاری و تعامل با رسانه ها و ظرفیت های فرهنگی هنری منطقه

اختصاصی ثلاث- رئیس روابط عمومی مجتمع گاز پارس جنوبی بر بر همکاری و تعامل با رسانه های و ظرفیت های فرهنگی و هنری منطقه تاکید کرد.

به گزارش ثلاث، صبح امروز رسانه های جنوب استان بوشهر به دعوت از مجتمع گاز پارس جنوبی  نشستی صمیمی با رئیس روابط عمومی و کارشناسان مرتبط این نهاد برگزار کردند.

حسن نوروزی رئیس روابط عمومی مجتمع گاز پارس جنوبی  در این نشست ضمن عرض خیر مقدم به اصحاب رسانه جنوب استان بوشهر، خبرنگاران را قشر بسیار موثر، زحمت کش و بی ادعای جامعه خواند.

وی با برشمردن سختی های کار خبرنگاری، خصوصا در استان بوشهر افزود: خبرنگاران منطقه ما با کمترین امکانات و ادعا شبانه روز در حال تلاش برای انعکاس اخبار و رویدادها و فعالیت های انجام شده در سطح منطقه که در واقع بخشی از دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می باشد، هستند.

رئیس روابط عمومی مجتمع گاز پارس جنوبی  در ادامه گفت: هدف اصلی ما در این نشست ایجاد تعامل بیشتر و استفادها از ظرفیت های موجود است. اگر قرار بر کمک و همکاری باشد، تاکید بنده بر  کمک به همکاران رسانه ای مان در منطقه است.

نوروزی اظهار داشت: قطعا با حضور و تعامل موثر ما با رسانه ها و ظرفیت های فرهنگی منطقه، در واقع به کشور و نظام مان کمک شایانی خواهیم کرد.

وی در پایان از حضور رسانه های جنوب استان تشکر کرد و این نشست را به فال نیک گرفت.

 

در این نشست نمایندگان سایت های خبری ثلاث، کنگان نیوز، کوگانا، چریف، عسلویه نیوز، نایبند، نخل تقی نیوز، آوای جم، تاورتا، پارس خلیج، روزنامه پیام عسلویه، نمایندگانی از خبرگزاری فارس نیوز، مهر و… حضور داشتند.

شایان ذکر است که مجتمع گاز پارس جنوبی  بزگترین مجتمع گازی خاورمیانه است.

 

salasnews-IMG_0273-19

نظرات

  1. سجاد رحیمی زاده says:

    کاش هم یکی پی گیر می شد و به روسای پارس جنوبی میگفت مشکل بیکاری جوانان بومی چطور است و واقعا مقایسه کنند که چقدر بومی سرکار و با چه شرایطی هستند و چقدر غیربومی

    دیگه همه چیزمون تکمیله که فقط رسانه مونده

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن