بروز شده در : پنجشنبه 30 فروردین 1403 ساعت 10:46 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 31681
تعداد نظرات:یک نظر
تاریخ انتشار:پنجشنبه 28 مرداد 95 1:24 ب.ظ

از ساعت 15

شهرستان کنگان میزبان وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی

اختصاصی ثلاث- وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به همراه معاونین خود از ساعت ۱۵ مهمان کنگانی ها خواهند بود.

به گزارش ثلاث، علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی که سفر خود را از روز گذشته به استان بوشهر آغاز کرده است، در نخستین گام مهمان شهرستان عسلویه و شهرستان جم بود.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به همراه رئیس سازمان بهزیستی و رئیس سازمان تامین اجتماعی بعد از ظهر امروز ساعت ۱۵ مهمان کنگانی ها هستند.

برنامه وزیر حضور در فنی و حرفه ای شهرستان کنگان می باشد.

شهرستان کنگان سومین شهرستان پرجمعیت استان و میزبان ۶۰ درصد از تاسیسات پارس جنوبی و همچنین یکی از دو کارخانه بزرگ سیمان کشور می باشد .

اداره بهزیستی شهرستان کنگان هم اکنون  ۲ هزار و ۴۵۰ مدد جو را زیر پوشش دارد که از این تعداد ۳۷۵ مددجو از شهرستان عسلویه هستند. مددجویان بهزیستی جز مظلوم ترین اقشار جامعه هستند که گاها در هیاهوی بازی های سیاسی و حتی انتخاباتی جناح های مختلف به فراموشی سپرده می شوند اما خوشبختانه از زمان حضور سهیلا کوهستانی به عنوان رئیس اداره بهزیستی شهرستان کنگان( و عسلویه) در شرایط مددجویان، بهبودی نسبی حاصل شده است ولی همچنان تا نقطه مطلوب فاصله وجود دارد.

عمده دغدغه جوانان شهرستان کنگان همچنان اشتغال است البته این دغدغه جوانان شهرستان کنگان به عنوان میزبان صنعت، در شهرستان های عسلویه و جم نیز وجود دارد.

امید می رود حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای مردم شهرستان کنگان منشا خیر و گشایش گره از مشکلاتی که دغدغه همیشگی جوانان این منطقه است بشود

 

نظرات

  1. صادق says:

    با سلام
    امید وارم که حضور وزیر محترم باعث گشایش مشکلات جوانان این خطه بشه در ضمن از زحمات سرکار خانم کوهستانی به نوبه خودم قدردانی میکنم چون اینجانب یک مورد مراجعه داشتم به بهزیستی برای کار خیر و شاهد دلسوزی و پیگیری مکرر سرکار خانم کوهستانی بودم بازم تشکر میکنم از ایشان امیدوارم مسولین شهرستان قدر این افراد لایق و دلسوز رو بدونن و در پایان آرزوی موفقیت برای ایشان در تمام مراحل کار و زندگی را دارم
    امضا شهروند…..

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن