بروز شده در : چهارشنبه 8 فروردین 1403 ساعت 11:34 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 31691
تعداد نظرات:یک نظر
تاریخ انتشار:پنجشنبه 28 مرداد 95 9:24 ب.ظ

امام جمعه کنگان در جلسه با وزیر کار:

امام جمعه کنگان: بیکاری جوانان کنگانی آرامش را از خانواده ها و مسئولین گرفته است

ثلاث- امام جمعه کنگان در جلسه با وزیر کار گفت: بیکاری جوانان کنگانی آرامش را از خانواده ها و مسئولین گرفته است

عکس: فرشته جمالی

عکس: فرشته جمالی

به گزارش ثلاث، حجت الاسلام محمود محمودی در نشست با وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی با مسئولین و نخبگان شهرستان کنگان افزود : به رغم حضور ۶۰ درصدی صنعت در شهرستان کنگان ، بیکاری صدها جوان بومی از جمله جمع قابل توجهی جوان تحصیل کرده جویای کار قرار و آرامش را از خانواده ها و مسئولین سلب نموده است.

امام جمعه خطاب به وزیر کار گفت : مطالبه مردم شهرستان های کنگان و عسلویه اینست که بکارگیری نیروهای بومی با اولویت جوانان شهرستان کنگان و عسلویه به صورت یک مصوبه قانونی عملیاتی و دارای ضمانت اجرایی باشد.

 وی با گلایه از عدم توجه به جوانان نخبه و توانمند شهرستان کنگان در مدیرت شرکت ها و نیز توجه جدی به نیروهای جویای کار شهرستان های میزبان صنعت بیان کرد : در مسئله اشتغال نیروهای بومی شهرستان های میزبان صنعت مقدم بر نیروهای خارج از استان و حتی شهرستان های دیگر استان اند و تا زمانی که جوان کنگانی و عسلویه ای بیکارند اشتغال دیگران در این دو شهرستان توجیهی ندارد.

محمودی همچنین به میزان بهره مندی مردم جنوب از دو در صد نفت و گاز اشاره و عنوان نمود : انتظار می رود به همت دولت و مجلس طرح و یا لایحه ای تنظیم و اعمال شود تا سهم شهرستان هایی که متحمل خسارت و مشکلات ناشی از حضور صنعت شده اند از دو درصد بیشتر شود و این کار ممکن و شدنی است.

خرید خدمت برای بهره مندی بیمه شدگان تامین اجتماعی از خدمات درمانی ، بکارگیری پزشکان متخصص و نیز افزایش نیرو و کادراداری در پلی کلینیک بوعلی برای شبانه روزی نمودن آن ، همچنین احداث ساختمان مداخله در بحران های اجتماعی بهزیستی شهرستان کنگان از دیگر مباحث و مطالبات مطرح شده توسط امام جمعه کنگان بود.// ابوذر حسین پور کنگان

اخبار مرتبط

نظرات

  1. بنده خدا says:

    عامو سلام……هر کدومتون مدرک دارین و کار گیرتون نمیاد مو حاضرم ببرمتون سر کار…هر کی ماشین داره بیاد تا ببرمش سی بار

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن