بروز شده در : پنجشنبه 30 فروردین 1403 ساعت 10:46 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 31697
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:پنجشنبه 28 مرداد 95 9:38 ب.ظ

مجمع انتخابات هیات بسکتبال بوشهر برگزار شد/ تغییر پس از ۱۰ سال

ثلاث- مجمع انتخابات هیئت بسکتبال استان بوشهر با حضور محمود مشحون رئیس فدراسیون بسکتبال و منصور انبه مسئول امور استان های فدراسیون برگزار شد و مدیریت این هیئت پس از ۱۰ سال تغییر کرد.

به گزارش ثلاث، رئیس فدراسیون بسکتبال جمهوری اسلامی ایران عصر پنجشنبه در این مجمع با تقدیر از تلاش های رئیس سابق هیات بسکتبال استان بوشهر گفت: در زمانی که شخصی قادر و حاضر نبود مدیریت و سکان ورزش بسکتبال استان بوشهر را به عهده بگیرد آقای علی رستم جبری با انگیزه وافر و تلاشی ستودنی این ورزش را به جایگاه اصلی خود در استان بوشهر رساند و امروز شاهدیم که ورزش بسکتبال در بوشهر  به قطب دوم تبدیل شده است.

محمود مشحون با اشاره به یک دهه تلاش بی وقفه رئیس سابق هیات بسکتبال استان بوشهر گفت: جایگاه این مدیر شایسته برای ما قابل تقدیر و ستودنی است و انتظار داریم با تمام توان از ظرفیت این مدیر ارزنده در بدنه فدراسیون بسکتبال بهره ببریم.

وی افزود: رشد و توسعه ورزش بسکتبال نیازمند دلسوزی، همکاری و تلاش بیشتر خانوده بسکتبال است.

رئیس فدراسیون بسکتبال جمهوری اسلامی ایران اضافه کرد: پایگاه استعدادیابی رشته بسکتبال را با حضور مربیان تیم ملی پس از مسابقات آسیایی در استان بوشهر مستقر خواهیم کرد.

وی گفت: با توجه به اینکه ورزش بسکتبال، ورزشی آموزشگاهی و دانشگاهی است؛ امید می رود با حمایت آموزش و پرورش به شکوفایی بیشتر در بسکتبال مدارس دست یابیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر نیز با تقدیر از یک دهه تلاش علی رستم جبری رئیس هیات بسکتبال استان بوشهر اظهار داشت: تیرماه سال جاری دوران مسئولیت رستم جبری به پایان رسیده بود و به دلیل حجم کاری بالای رئیس فدراسیون بسکتبال این مجمع به امروز موکول شد.

بهروزیان فر گفت: امروز انتخابات در فضایی کاملاً سالم و رقابتی برگزار خواهد شد و انتظار داریم خانواده بسکتبال با درایت کامل و در نظر داشتن افق توسعه و پیشرفت روز افزون بسکتبال به انتخاب گزینه اصلح بپردازند.

وی افزود: خوشبختانه تمامی کاندیداهای داوطلب برای تصدی ریاست هیات بسکتبال از خانواده این ورزش هستند و همگی دلسوز و با نگاه پیشرفت ورزش وارد عرصه رقابت شده اند.

وی با بیان اینکه بسکتبال ورزش ذوم استان بوشهر به شمار می رود افزود: بعد از رشته ورزشی فوتبال بیشترین علاقه مند در استان بوشهر متعلق به رشته بسکتبال است و این امر مسئولیت ما را در قبال این رشته گروهی، علاقه مندان و ورزشکاران بیشتر می کند.

بهروزیان‌فر با اشاره به مشکلات و موانع پیش روی ورزش بسکتبال گفت: نبود فضای ورزشی مناسب و اختصاصی برای این ورزش در قالب خانه بسکتبال محسوس است و متاسفانه بسکتبالیست‌های ما در سالنی فرسوده و به دور از شان این ورزشکاران تمرین می‌کنند.

وی افزود: سال گذشته اعتباری برای احداث سالن جدید تخصیص داده شد ولی عدم تایید موقعیت زمین اختصاص یافته برای احداث خانه بسکتبال بوشهر روال کار را کمی به تعویق انداخت و امیدواریم در سال جاری این امر محقق شود.

مدیر کل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: با وجود ظرفیت‌های بالای انسانی و ورزشکاران توانمند در رشته بسکتبال حضور حداقل یک تیم از استان بوشهر در لیگ دسته اول باشگاه های کشور به پیشرفت و پویایی این ورزش کمک شایانی خواهد کرد و انتظار می رود فدراسیون بسکتبال بوشهر در این خصوص همکاری لازم را به عمل آورد.

بهروزیان فر افزود: انتظار داریم رئیس جدید هیات بسکتبال استان بوشهر از ظرفیت کاندیداهای دیگر در بدنه بسکتبال بهره برده و با ایجاد فضای همدلی و دوستی در خانواده بسکتبال، افق روشنی را برای آینده بسکتبال ترسیم کند.

وی گفت: جذب اسپانسر برای تیم های حاضر در لیگ، توجه ویژه به بسکتبال شهرستان ها، بسکتبال بانوان و تیم های پایه در اولویت قرار بگیرد.

رئیس جدید هیات بسکتبال استان بوشهر نیز با تقدیر از اعتماد اعضای مجمع انتخاباتی هیات بسکتبال گفت: تمام تلاش و توان خود را به کار خواهم بست تا پاسخ این اعتماد را داده و با همکاری و استفاده از خرد جمعی، ورزش بسکتبال استان بوشهر را به جایگاه اصلی و واقعی خود برسانیم.

رضا رضا زاده گفت: هر برگه ای که از ظرف رای گیری بیرون می آمد و نام بنده بر آن نقش بسته بود بار سنگینی بر دوش من اضافه می شد.

وی گفت: امیدوارم با حمایت فدراسیون بسکتبال و اداره کل ورزش و جوانان تحولی در این ورزش ایجاد کرده تا به تبع آن داوران، مربیان و بسکتبالیست‌های استان بوشهر از تمامی ظرفیت های خود در راستای استحکام بدنه این ورزش جذاب استفاده کرده و روزهای خوبی را برای بسکتبال بوشهر در کنار هم رقم بزنیم.

به گزارش خبرنگار ثلاث، مجمع انتخاباتی بسکتبال استان بوشهر با شرکت علی رستم جبری، ابوذر نبات خورسنگی و رضا رضازاده در دو دور برگزار شد که رضا رضازاده و علی رستم جبری به دور دوم راه یافتند.

درنهایت رضا رضازاده با ۹ رای در مقابل ۷ رای علی رستم جبری و یک رای سفید به سمت ریاست هیئت بسکتبال استان بوشهر دست یافته و چهار سال سکان بسکتبال استان بوشهر را به دست گرفت.// محسن صفایی

برچسب ها: ,

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن