بروز شده در : چهارشنبه 8 فروردین 1403 ساعت 11:34 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 3183
تعداد نظرات:۷ دیدگاه
تاریخ انتشار:چهارشنبه 22 مرداد 93 10:51 ب.ظ

رئیس گمرک کنگان خبر داد:

مجوز رسمی واردات خودرو به گمرک کنگان صادر شد/۲۲ مرداد

اختصاصی ثلاث- رئیس گمرک کنگان خبر داد: امروز ۲۲ مرداد ۹۳ به صورت رسمی از جانب گمرک کشور مجوز واردات خودرو خارجی، از طریق گمرک بندر کنگان صادر شد.

هوشنگ هوشمندی در گفتگو با خبرنگار ثلاث خبر داد: امروز ۲۲ مرداد ۹۳ به صورت رسمی از جانب گمرک کشور مجوز واردات خودرو خارجی، از طریق گمرک بندر کنگان صادر شد.

وی افزود: امیدواریم که ترخیص خودرو از گمرک کنگان عاملی در جهت توسعه، رونق تجارت و اشتغال زایی بیشتر در این شهرستان بشود.

رشد ۳۱۱ درصدی صادرات و واردات گمرک کنگان در چهار ماهه نخست  نسبت به سال گذشته

رئیس گمرک کنگان خاطرنشان کرد: مقایسه عملکرد چهار ماهه نخست این گمرک در امر صادرات و واردات کالا نسبت به مدت مشابه سال گذشته نشان دهنده افزایش ۳۱۱ درصدی است که امیدواریم با اعطای این مجوز شاهد رشد بیشتری نیز باشیم.

هوشمندی گفت: جا دارد از طرف خود، تجار و مردم شهرستان از ریاست کل گمرک ایران جناب کرباسیان و معاونین ایشان آقایان نادری و جهرمی و آقای عسکری مدیر کل دفتر واردات بخاطر اعطای این مجوز و همچنین از تلاش، حمایت و پیگیری ناظر محترم استان آقای پورحیدر،  دکتر احمدی نماینده مردم جنوب استان، تبرکی فرماندار شهرستان و آقای جلیل صفایی نماینده فرماندار در امر تجارت شهرستان بخاطر تلاش و پیگیری کمال تشکر و قدردانی را به عمل بیاورم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: کارکنان گمرک کنگان در اقدامی خداپسندانه  هر کدام، ماهیانه مبلغ یکصد هزار ریال از حقوق خود را به کودکان استثنایی بهزیستی شهرستان کنگان اختصاص خواهند داد.

ثلاث: هر چند این کمک مالی رقم زیادی نیست ولی امید می رود که ادارات دیگر نیز از این اقدام گمرک کنگان الگو بگیرند و به این امر مهم و خداپسندانه برای بهزیستی یا هر جای دیگری که نیازمند هستند اهتمام بورزند.

 

فرماندار کنگاندر گفتگو با خبرنگار ثلاث در خصوص مجوز وارادات خودرو به گمرک کنگان توضیح داد: ورود خودرو یک امتیاز است و به عبارتی با اعطای این مجوز ، یک امکان تجاری برای شهرستان ایجاد شده است.

عباس تبرکی با تاکید بر این موضوع که اعطای این مجوز به گمرک کنگان ربطی به منطقه آزاد ندارد، اظهار داشت: این اتفاق را باید به فال نیک گرفت و امید می رود باعث رونق بیشتر اقتصادی شهرستان شود.

وی گفت: هر فعالیت اقتصادی از جمله همین اعطای مجوز ورود خودرو در شهرستان کنگان، درآمد گمرک را بالا می برد، ایجاد اشتغال بیشتر می کند، تجارت را فعال تر می کند، ظرفیت کنگان را بالاتر می برد و حتی می تواند باعث شناخته تر شدن شهرستان در سطح کشور شود.

 

 

شایان ذکر است که مجید کنگانی مشاور استاندار بوشهر نیز در اخذ مجوز واردات خودرو به گمرک کنگان تلاش زیادی نموده است.

”  جهت راهنمایی بیشتر در خصوص چگونی خرید و وارد کردن خودرو می توانید با نماینده تجار شهرستان کنگان ( ۰۹۱۷۱۷۱۳۰۳۷ ) تماس حاصل فرمایید.”

نظرات

  1. max says:

    بوشهر داره میشه منطقه آزاد شما دلتون به مجوز واردات خوش هست. آقای فرماندار و بقیه مسولین؛ کنگان قرار بود بشه فرمانداری نمونه پس چی شد ؟
    نکنه با ی مجوز سرتون رو شیره مالیدن

  2. محمد جواد says:

    ما این رو به فال نیک میگیریم ، اما چرا باید بعد از گذشت ۲۳ سال الان باید این مجوز رو بدن ؟ این یک سوال دوم اینکه چرا کنگان در طرح منطقه آزاد قرار نگیرد؟ مگر کنگان از پتانسیل های مربوطه برخوردار نیست ؟ برای اینکه کنگان هم در محدوده منطقه ازاد قرار بگیرد چه کار باید کرد؟ سوال اخر ؟ آیا مسئولین محترم ما پیگیر این هستن که ایا کنگان هم در این طرح قرار خواهد گرفت یا نه ؟ در اخر هم از ثلاث تشکر میکنیم که خبر ها پیگری میکند .

  3. محمد جواد says:

    لطفا اسم تجار که شماره همراش گذاشتید بنویسید . ممنون

  4. کنگانی says:

    هنوز بوشهر منطقه ازاد نشه مجوز مربوط به استان بوشهر هستش باید مجلس تصویب بشه

  5. حرف منصفانه says:

    تشمر ازز زحمات همه عزیزان
    مقوله اشتغال زایی و شناخته ترر شدن شهرستان و ارتقا گمرک کنگان به اداره کل از محاسن قابل توجهی است کهه اگر رخ دهد ،می توان اینن مجوز راا عالی اند
    ضمن اینکه موضوع پلاک گذاری در کنگان نباید فراموش شود

  6. طالب عاشوری says:

    بیشترین تورم در بحث صید و صیادی خود دولت ایجاد نموده است
    دریا خدا. زمین خدا .هوا خدا.آسمان خدا. و روزی دهنده هم خدا به گفته شاعر که گفت اگر روزی در دست بنده بود پراکنده بودشاید هم اصلا نمیداد حقیر در خصوص تحقیقی که در این اوائل در بحث صید و صیادی که داشتم همه مینالیدند از بحث مجوز و خروجی و ورودی و گرانی ادوات صید و صیادی .جناب مسئولین ذیربط چون شما حساسس شده اید روی برنامه صدور مجوز صید و صیادی قایق و غیره مردم هم واکنش نشان داده اند به خیال اینکه وحی خدا تمام شده است /شما ببینید گرجه زمانی که کم است گران میشود که به اوج قیمت می رسد زیاد که شد کسی از آن سئوال نمیگیرد بخدا میرسد به ۵ تا یک تومانی آنهم بعد از اینقدر خرج و مخارجی که کشاورزان بندگان خدا دارند لذا حقیر به عنوان خدمتگذاری نا چیز در شورای اسلامی شهر دیر و به عنوان رئیس کمیسیون امور اجتماعی صیادی صفاری و مطالبات مردمی از مسولین کشوری و استانی و شهرستانی و از نمایندگان محترم مجلس درخواست مینمایم که این مردم شهید پرور و بسیجی و ولائی استانهای بوشهر و کناره خلیج همیشه فارس بلاخص شهرستان دیر و بردخون کنگان که دارای چند شهر چندین هزار نفری اعم از بردخون نو و کهنه شیبرم مل سوخته دمیگزها نرکو قالو اولی جبرانی وخود شهر دیر و بردستان و توابع بنک عسلویه پرک و توابع که بین ۴۰./.تا ۵۰./. کار آنها صید و صیادی است در خصوص مجوز صید اعم از میگو و ماهی که خدادادی است اولا از مقام معظم رهبری که راس همه کارها هستند بلاخص کلیه نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی شورای نگهبان و مسولین شیلاتی ایران اسلامی بخصوص نمایندگان محترم مبالغی هم از واجدین شرائط گرفته و مجوز صدور آن به اشخاص بذل عنایت فرمایند تا نیمی از مردم این دیار که با مسولین شیلاتی حراستی مرزبانی نیروی انتظامی و غیره درگیر هستند و حتی یک موقع هم
    به کشته کشتار رسید را دریابید با تشکر طالب عاشوری خدمتگذار نا چیز شما در
    شورای اسلامی شهر دیر ۳۰ / ۵ / ۹۳

  7. کنگونی says:

    بابا ما چند بار بگیم . ما میخوایم بندرمون آزاد شه همینو بس .

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن