بروز شده در : چهارشنبه 29 شهریور 1402 ساعت 11:07 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 31947
تعداد نظرات:۷ دیدگاه
تاریخ انتشار:دوشنبه 1 شهریور 95 2:02 ق.ظ

در بیمارستان امام خمینی کنگان؛

توده ۲۰ سانتی متری از شکم بیماری در بیمارستان امام خمینی کنگان خارج شد

اختصاصی ثلاث- رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان از خارج کردن توده ۲۰ سانتی متری از شکم بیماری در این مرکز درمانی خبر داد.

حسن حیدری

 

دکتر حسن حیدری رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان در خصوص جراحی نسبتا خاص انجام شده در این مرکز درمانی به خبرنگار ثلاث گفت: اخیرا خانمی حدودا ۴۵ ساله که ماه ها از درد ناحیه شکم رنج می برد به بیمارستان امام خمینی ره کنگان مراجعه کرد.

وی خاطرنشان کرد: پس از انجام معاینات و آزمایشات مربوطه توسط متخصصین این بیمارستان، وجود توده حجیمی در شکم این بیمار تشخصیص داده می شود.

رئیس بیمارستان امام خمینی ره کنگان ادامه داد: تیم پزشکی بیمارستان امام خمینی ره کنگان شامل دکتر حمید پوروالی متخصص جراح عمومی، دکتر حامد شفیعی متخصص بیهوشی و سرکار خانم نیک فرجام متخصص زنان و زاییمان، موفق به خارج کردن این توده بزرگ به سایز ۲۰ در ۲۰ سانتی متر شدند.

حیدری اظهار داشت: این فرد با حال عمومی خوب از بیمارستان ترخیص شد و هم اکنون نیز در سلامتی کامل به سر می برد.

وی در پایان ضمن تشکر از حسن اعتماد مردم به بیمارستان امام خمینی ره کنگان افزود: جا دارد از خدمات ارائه شده این نظام، دولت و حمایت دانشگاه علوم پزشکی استان و در راس آن جناب آقای دکتر رئیسی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر تقدیر و تشکر نمایم.

 تومور

از این اینکه جراحی موفقیت امیزی داشتیم، خوشحالم و خدا را شکر می کنم

دکتر حمید پوروالی متخصص جراح عمومی بیمارستان امام خمینی ره کنگان در خصوص جراحی موفقیت امیز خانم ۴۵ ساله دچاره توده ی شکمی داخل لگن در بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان به خبرنگار ثلاث گفت: توده شکمی ۲۰ در۲۰ سانتی متر خانمی حدودا ۴۵ ساله از داخل حفره ی شکمی و لگن وی، طی عمل جراحی حدودا دو ساعته توسط بنده و همکارانم جناب آقای دکتر شفیعی متخصص بیهوشی و سرکارخانم نیک فرجام متخصص زنان و زاییمان به صورت کامل خارج و به شرح فتولوژی ارسال شده است.

وی گفت: خوشبختانه بیمار پس از چند روز بستری در بیمارستان امام خمینی ره کنگان، با شرایط رضایت بخش از بیمارستان ترخیص شد  و از این بابت که توانستیم جراحی موفقیت امیزی انجام دهیم و مشکل این بیمار را که مدت ها از آن رنج می برد را رفع کنیم خیلی خوشحالم و خدا را شکر می کنم.

سکینه توزی

از اعتمادی که به پزشکان بیمارستان امام خمینی کنگان کردم بسیار راضی هستم

سکینه توزی بیمار جراحی شده در بیمارستان امام خمینی ره کنگان در خصوص عمل جراحی خود به خبرنگار ثلاث گفت: پس ماه­ها تحمل درد در ناحیه شکم، سر انجام به مراکز درمانی بوشهر و جهرم مراجعه کردم ولی انها با مطالعه پرونده من، پیشنهاد مراجعه به بیمارستان­های مجهز به امکانات پیشرفته و متخصص با تجربه درشهرهای بزرگتر را دادند.

این بیمار ادامه داد: با پیشنهاد یکی از اشنایان به بیمارستان کنگان مراجعه کردم. در حالی که من در بنک( یکی از شهرهای شهرستان کنگان) زندگی می کنم، هیچ اطلاعی از وجود این دکتر در بیمارستان امام خمینی ره کنگان نداشتم.

خانم توزی افزود: بعد از مراجعه به دکتر پوروالی متخصص جراح عمومی بیمارستان کنگان، با انجام معاینات اولیه و سونوگرافی  بستری شدم. با وجود اینکه نسبت به بیماریم ترس بسیار شدیدی داشتم و می دانستم عمل سختی در پیش دارم اما با صحبت های بسیار موثر پزشکم به لحاظ روانی و روحی، به وی اعتماد کرده و اجازه عمل را دادم.

این بیمار تاکید کرد: خدا را شکر در حال حاضر شرایطم بسیار خوب است و از اعتمادی که به پزشکانم و بیمارستان امام خمینی ره کنگان انجام داده ام، راضی هستم .

وی در پایان اضافه کرد: از رئیس بیمارستان امام خمینی ره کنگان و مسئولینی درمانی استان بوشهر کمال تشکر را دارم که بهترین متخصص­ها و امکانات مطلوب را برای بیمارستان کنگان درنظر گرفتند تا مردم منطقه برای درمان به شهرهای دیگر رفت و آمد نکنند. از پرستاران آن بخشی که بنده در آن بستری بودم نیز بخاطر حسن اخلاقشان تشکر می کنم و تا آخر عمر دعاگوی همه این عزیزان هستم.

زینب تجمع- خبرنگار ثلاث

 

اخبار مرتبط

نظرات

  1. درود بر جناب آقای پوروالی عزیز
    واقعا از بهترین پزشکان می باشند

  2. منتقد says:

    مدیر مسئول خبر ثلاث سلام
    قبلان این خبر منتشر شده بود
    چرا تکرار ؟

  3. منتقد says:

    سلام خبر تکراری بود

  4. ناشناس says:

    دکترها شایدخوب باشن اما نظافت بیمارستا بلخصوص توالت های آن تحملش وبرای بیماران وهمراهان سخت میکنه

  5. ناشناس says:

    خدا قوت

  6. جمی says:

    عکس مردم و مریض را چرا و با اجازه کی می گذارید

    • سجاد رحیمی زاده says:

      هماهنگ کردن الکی کسی عکس نمی زارن برادر

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن