بروز شده در : پنجشنبه 30 فروردین 1403 ساعت 10:46 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 31987
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:سه شنبه 2 شهریور 95 10:18 ب.ظ

حلالی: بزرگی پرسپولیس را احساس کردیم/ تمرینات برانکو را یادداشت می‌کنم

سرمربی تیم هف سمنان گفت: امروز که مقابل پرسپولیس بازی کردیم، بزرگی این تیم را احساس کرده و بابت این بازی از آنها ممنون هستیم.

 

 

 سرمربی تیم هف سمنان گفت: امروز که مقابل پرسپولیس بازی کردیم، بزرگی این تیم را احساس کرده و بابت این بازی از آنها ممنون هستیم.
اسماعیل حلالی در پایان دیدار دوستانه تیمش مقابل پرسپولیس اظهار داشت: ما تیم را یک ماهه تحویل گرفته‌ایم و خیلی نمی‌شود از تیم‌مان انتظار داشت اما پرسپولیس امروز بدون ملی‌پوشانش بازی کرد و اعتقادم این است این تیم در این دو سال اخیر روند خوبی داشته و تیم‌هایی که مقابلش بازی می‌کنند می‌دانند که آنها چه تیم بزرگی هستند.
وی افزود: سعی کردیم که گوشه‌ای از کارهای برانکو را در تمرینات هف انجام بدهیم چرا که من در دوسال اخیر تمرینات برانکو را دنبال می‌کردم. امروز هدف ما شکست پرسپولیس نبود از اینکه شرایط را برای ما فراهم کردند تا بازیکنان ما دیده شوند تشکر می‌کنم.
سرمربی هف در مورد امکانات تیمش گفت: باید از این مدیران بخش خصوصی حمایت کنیم تا در ورزش حضور داشته باشند. امکانات این تیم محدود است، من و امثال من آمده‌ایم با امکانات کم کار کنیم و خودمان را نشان دهیم. امیدمان به فرداست تا هم دیده شویم و هم کار قوی انجام بدهیم و در کل مدیران هف آدم‌های مثبتی هستند.

برچسب ها: ,

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن