بروز شده در : چهارشنبه 8 فروردین 1403 ساعت 11:34 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 31998
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:چهارشنبه 3 شهریور 95 2:23 ب.ظ

۱۲ کلید طلایی برای از بین بردن «انرژی منفی» در خانه!

شاد بودن ما تا حد زیادی به محیط زندگی مان بستگی دارد، بر اساس قوانین و قواعد فنگ شویی از بین بردن انرژی منفی در خانه تا حد زیادی در خلق و خو و سبک زندگی ما تاثیر خواهد داشت بنابراین تخلیه انرژی منفی از فضای دکوراسیون موضوع بسیار مهمی است که امروز می خواهیم به آن به پردازیم، پس اگر شما هم جز آن دسته افرادی هستید که می خواهید انرژی منفی را از محیط زندگی خود دور کنید با این مطلب همراه باشید.

 

 


از بین بردن انرژی منفی در خانه با هوای آزاد
در اولین قدم برای دفع انرژی منفی از خانه باید هوای تازه را مهمان خانه کنید، برای این منظور پنجره ها را باز کنید و اجازه دهید جریان هوا به فضای داخل خانه شما بوزد، بخصوص اگر این جریان هوای خنک صبحگاهی باشد به سادگی می تواند لذت شما را از دکوراسیون تان دو چندان کند.
از بین بردن انرژی منفی در خانه با عود
از عودها معمولا برای انجام اعمال مذهبی در کشورهای آسیای دور استفاده می کنند به سادگی می توانید یک دود معطر را برای بالا بردن انرژی در فضای داخلی خانه تان بسوزانید به همراه آن عمل مدیتیشن انجام دهید ریلکس کنید .
از بین بردن انرژی منفی در خانه با حذف ضایعات
برای از بین بردن انرژی منفی در خانه از خالی کردن انباری ها شروع کنید! وقتی شما اقدام به جمع کردن لوازم و وسایل معدوم شده می کنید پس جایی برای ورود انرژی های تازه و نو در دکوراسیون شما باقی نمی ماند، بهترین کار برای شما این است این وسایل را تعمیر کنید و یا دور بریزید با این کار انرژی های منفی نیز از خانه دفع می شود.
از بین بردن انرژی منفی در خانه با عطر میوه
اگر شما هم مثل من از بوی پرتقال و سیب انرژی باورنکردنی به دست کمی آورید به سادگی می توانید با کمک اسانس های آن ها انرژی منفی را از خانه خود دور کنید کافی است کمی از آن را در بخارشوی خود بریزید و فضای خانه خود را بیش ازبیش عطراگین کنید.
از بین بردن انرژی منفی در خانه با نظم دهی
یکی از مواردی که فضای خانه شما را بیش از بیش مملو از انرژی های منفی می کند بهم ریختگی فضای خانه است، با نظم بخشیدن به فضای اطرافتان به خوبی روحیه و حالات درونی شما هم منظم می شود و سرزنده خواهید شد.
از بین بردن انرژی منفی در خانه با مریم گلی
یکی از روش های بومی آمریکایی ها برای از بین بردن انرژی های بد در خانه سوزاندن مریم گلی است این عمل امری مشابه همان آیین اسپند دود کردن در فرهنگ ماست، اما برای این امر توجه داشته باشید تا حتما نوع مرغوبش را تهیه کنید چرا که سبب ایجاد سر درد و حالات ناخوشایندی در افراد می شود.
از بین بردن انرژی منفی در خانه با سنگ های انرژی بخش
استفاده از کریستال ها و سنگ های انرژی بخش یکی از راه های از بین بردن انرزی های منفی در خانه است از یک متخصص در این باره کمک بگیرید و سنگ های انرژی بخش را مهمان خانه خود کنید.
از بین بردن انرژی منفی در خانه با زنگ تلفن
شاید از بین بردن انرژی منفی در خانه با زنگ تلفن برای شما کمی عجیب باشد، اما باید بدانید که امواج صوتی ملایم انرژی بد را از فضای خانه ی شما دور می کند پس روابطتان را با دوستانتان بیشتر کنید تا تماس های بیشتری از آن ها داشته باشید و خانه ای شاداب تر داشته باشید.
از بین بردن انرژی منفی در خانه با رنگ زرد
رنگ زرد انرژی منفی را از خانه دور می کند، پس اگر به دنبال یک رنگ برای ازبین بردن انرژی منفی در خانه خود هستید حتما رنگ های طیف زرد را برای این منظور انتخاب کنید و خانه ی خود را سرشار از انرژی مثبت نمایید.
از بین بردن انرژی منفی در خانه با سنگ نمک
دفع انرژی منفی با سنگ نمک در بسیاری از کشورها به خصوص کشورهای آسیای دور کاربرد دارد کافی است نمک را در چهار گوشه اتاق خود بریزید و پس از ۴۸ ساعت آن را جارو بزنید و درو بریزید مطوئن باشید که همراه آن انرزی های منفی را نیز دور خواهید ریخت.
از بین بردن انرژی منفی در خانه با حذف گوشه های تیز
یکی از قوانین مهم در فنگ شویی حذف گوشه ها و زوایای تیز در دکوراسیون داخلی می باشد، با کمک اشیا مدور مانند گلدان، میز و ساعت گرد و… به سادگی انرژی های منفی را از فضای داخلی تان دور کنید.
از بین بردن انرژی منفی در خانه با آینه
برای اضافه کردن انرژی مثبت بیشتر به فضای داخلی تان از آینه ها استفاده کنید، توجه کنید که همان طور که در بند قبل گفته شد از آینه هایی با لبه های گرد در دکوراسیون خود استفاده کنید و به سادگی انرژی های منفی را از فضای داخلی تان دور کنید.

 

برچسب ها: ,

اخبار مرتبط

  • مطلب مرتبطی پیدا نشد.

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن