بروز شده در : پنجشنبه 30 فروردین 1403 ساعت 10:46 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 32036
تعداد نظرات:یک نظر
تاریخ انتشار:پنجشنبه 4 شهریور 95 1:11 ق.ظ

افتتاح و کلنگ زنی ۲ پروژه حوزه بهداشت و درمان شهرستان کنگان در هفته دولت

رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان کنگان از افتتاح پانسیون شش واحدی پزشکان و کلنگ زنی آزمایشگاه مرکز خدمات جامع قدس شهرستان کنگان در هفته دولت خبر داد. مهندس محمد بازیاری در گفتگو با خبرنگار ثلاث با اعلام این خبر گفت: پانسیون شش واحدی پزشکان از محل اعتبارات سفر مقام معظم رهبری احداث گردیده و […]

رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان کنگان از افتتاح پانسیون شش واحدی پزشکان و کلنگ زنی آزمایشگاه مرکز خدمات جامع قدس شهرستان کنگان در هفته دولت خبر داد.

۷۱۹

مهندس محمد بازیاری در گفتگو با خبرنگار ثلاث با اعلام این خبر گفت: پانسیون شش واحدی پزشکان از محل اعتبارات سفر مقام معظم رهبری احداث گردیده و در هفته دولت به بهره‌برداری خواهند رسید.

بازیاری ادامه داد: آزمایشگاه مرکز خدمات جامع قدس نیز در هفته دولت کلنگ زنی می شود.

وی همچنین با اشاره به اینکه در سال گذشته اعتباراتی از استان جهت تجهیز مراکز و خانه‌های بهداشت تخصیص داده شده است، افزود: بیش از ۹۰ درصد از خانه‌های بهداشت و تمامی مراکز خدمات جامع سلامت در شهرستان کنگان نوسازی و یا تجدید بناشده‌اند.

رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان کنگان  تصریح کرد: هم‌اکنون خدمات بهداشتی و درمانی در شهرستان کنگان  از طریق ۴ مرکز خدمات جامع سلامت،  ۳پایگاه سلامت و ۴خانه بهداشت روستایی به مردم ارایه می‌شود که از مجموع ۴ مرکز خدمات جامع سلامت، ۳مرکز مجری برنامه پزشک خانواده می‌باشند.

 

برچسب ها:

اخبار مرتبط

  • مطلب مرتبطی پیدا نشد.

نظرات

  1. کنگان says:

    هفته دولت مبارک
    اکثر مراجعین به مراکز بهداشتی زنان بار دار هستند متاسفانه دکتر مرد گذاشتن که باید مشکلات زنان و بارداری به یک دکتر عمومی گفته بشه.خواهش می کنم به این مساله رسیدگی بشه

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن