بروز شده در : چهارشنبه 8 فروردین 1403 ساعت 11:34 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 32051
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:پنجشنبه 4 شهریور 95 9:39 ب.ظ

وزیر نفت مطرح کرد:

تعامل استان بوشهر و صنعت نفت هم اکنون در بهترین وضعیت است

وزیر نفت در حاشیه سفر به بوشهر در نشست با فعالین اقتصادی و اجتماعی بوشهر در کانون امام (ره) این شهر گفت: با برنامه ریزی صورت گرفته در آینده اکثر مدیران نفتی از استان بوشهر خواهند بود.

به گزارش ثلاث به نقل از پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس، بیژن نامدار زنگنه صبح پنجشنبه در حاشیه نشست با فعالین اقتصادی و اجتماعی بوشهر در کانون امام (ره) این شهر گفت:مدیران موفق بوشهری صنعت نفت نتیجه برنامه ریزی دو دهه پیش صنعت نفت هستند و از هم اکنون باید برای تربیت مدیران آینده صنعت نفت در بوشهر برنامه داشته باشیم.

در ابتدای این نشست مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر از مهدی یوسفی مدیر عامل سازمان منطقه ویژه پارس به دلیل همراهی های ویژه اجرای طرح نخبه پروری تقدیر و تشکر کرد و افزود: نتایج دو ساله اجرای این طرح در آمار قبولی کنکور استان بوشهر تاثیرگزار بوده است.

نجفی بوهندی نیز به عنوان نماینده شوراهای استان بوشهر از وزیر نفت به دلیل انتصاب مهندس یوسفی تقدیر کرد و گفت:تعامل استان بوشهر و صنعت نفت هم اکنون در بهترین وضعیت است.

وی ادامه داد وضعیت اشتغال نیروهای بومی در دوره مدیریت مهدی یوسفی بهبود یافته است و امیدواریم این مطالبه به حق هر ساله افزایش یابد.

وزیر نفت نیز در این نشست گفت:مدیران ارشد صنعت نفت بوشهری که هم اکنون در سمت ارشد مدیریتی حضور دارند و شما از ایشان نام می برید نتیجه تربیت دو دهه پیش ما هستند و تلاش میکنیم مدیران توانمندی تربیت کنیم که در آینده نیز همه مدیران نفتی در این استان، بوشهری باشند.

زنگنه افزود با برنامه ریزی صورت گرفته در آینده اکثر مدیران نفتی از استان بوشهر خواهند بود.

وی با بیان اینکه ما خود را از مردم‌های شهرهای محل استقرار صنعت جدا نمی‌دانیم گفت: در این راستا احداث شهرک‌ها را در درون شهر انجام می‌دهیم.

وزیر نفت در ارتباط با انتقاد به وجود برخی نیروهایی که خانواده‌هایشان در استان‌های دیگر هستند افزود: باید این افراد جزء استان بوشهر شوند و در همین‌جا ساکن شوند تا با دلسوزی بتوانند کار کنند و مشکلات را با پوست و گوشت خون خود لمس کنند و برای رفع آن تلاش کنند.

زنگنه گفت: یکی از راه های رفع این مشکلات استخدام نیروهای بومی استان است.

 سفر وزیر نفت

وی در خصوص توازن جنسیتی در نفت گفت: در زمان من یکی از بالاترین سمت‌ها به یک بانو داده شد؛ هرگونه تبعیض جنسیتی ممنوع است و ممنوعیت تحصیل بانوان در دانشگاه‌های صنعت نفت رفع شد.

وزیر نفت بیان کرد: نباید کم کاری ادارات دیگر را به گردن نفت انداخت چرا که نفت متولی نیست و تنها می توانند کمک دهنده دستگاه های اجرایی باشد.

وی همچین میزان رضایت بالای مردم استان بوشهر از اجرای طرح نخبه پروری را مایه خردسندی خود خواند و افزود، وقتی طرحی اینچنین در بین مردم مایه رضایت شود، میزان خرسندی ما از اجرای آن چندین برابر میگردد.

وی افزود: اینکه همه می‌خواهند استخدام نفت شوند امکان‌پذیر نیست چرا که اکنون نیز سه برابر نیاز نیرو داریم.

وی افزود : به عقیده رئیس جمهور، استان بوشهر یک استان پیشتاز در مواضع سیاسی، رفتاری و تاریخی بوده و در زمینه پشتیبانی در مراحل مختلف انقلاب، انتخابات و زمان‌های حساس تاثیرگذار بوده است.

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن