بروز شده در : چهارشنبه 8 فروردین 1403 ساعت 11:34 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 32061
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:پنجشنبه 4 شهریور 95 10:47 ب.ظ

دو خبر از پتروشیمی

مدیر عامل پتروشیمی جم: حاضریم مواد اولیه تولیدکنندگان لوله های مشکی را تامین کنیم

ثلاث- نشست هم اندیشی اعضای هیات مدیره انجمن صنفی تولید کنندگان لوله پلی اتیلن با مدیرعامل پتروشیمی جم در دفتر این شرکت برگزار شد.

میرافضلی پتروشیمی جم
به گزارش ثلاث و به نقل از روابط عمومی پتروشیمی جم ، مهندس حسین میرافضلی در این نشست با اشاره به تولید گرید p100 در پتروشیمی جم ،اظهار کرد: در زمان تحریم متاسفانه شرکت بازل ،کاتالیست مورد نیاز جهت تولید این گرید به شرکتهای ایرانی نمی فروخت و مشکلات زیادی برای تولید این محصول داشتیم اما اکنون در پتروشیمی جم توانستیم این کاتالیست را با همکاری یک شرکت صاحب تکنولوژی چینی تولید و طلسم تولیدلوله های  PE100  مشکی را در ایران بشکنیم و انشاء الله کل نیاز داخل تولید خواهد شد.
وی افزود: با تلاش شبانه روزی متخصصان داخلی در سال اقتصاد مقاومتی توانستیم طلسم تامین  کاتالیست مورد نیاز و مستربچ را بشکنیم که منجر به رونق تولید داخل و اشتغالزایی در صنایع مختلف خواهد شد.
مدیرعامل پتروشیمی جم خاطرنشان کرد: اکنون که مشکل تولید گرید پایپ مشکی برطرف شده است حاضریم مواد اولیه تولیدکنندگان لوله های پلی اتلین مشکی را تامین کنیم و به جای اینکه تولیدکنندگان لوله از کره جنوبی و عربستان  مواد اولیه شان را تامین کنند با انعقاد قرارداد بلند مدت مواد اولیه کلیه تولیدکنندگان بزرگ لوله های پلی اتیلنی را تامین خواهیم کرد و دیگر نیازی به واردات این مواد از خارج نخواهد بود
وی ادامه داد: در صورت نیاز بیشتر بازار و تولیدکنندگان داخلی اکنون با گره گشایی که انجام دادیم می توانیم به همراه سایر شرکتهای پتروشیمی  تا یک میلیون تن از این گرید تولید و ظرفیت نسبت شده تولید لوله در کشور را پوشش دهیم.
مهندس میرافضلی با بیان اینکه برای حمایت از تولید داخل با تضامین لازم، آماده فروش قراردادی مواد اولیه به انجمن صنفی تولید کنندگان لوله پلی اتلین هستیم ، تصریح کرد پتروشیمی جم حاضر است سالانه ۳۰۰هزار تن گرید پایپ مشکی تولید و به بازار داخلی تزریق کند. اکنون زمینه برای انعقاد قرارداد بلندمدت فراهم است و اگر انجمن هم آمادگی داشته باشد ما توانایی تامین مواد اولیه شما را برای رونق گرفتن تولید داخلی داریم.
مدیرعامل پتروشیمی جم با اشاره به تولید گرید پایپ p100 اظهار کرد:با تولید این گرید در پتروشیمی جم ما از خروج ۴۰۰ میلیون دلار در سال از کشور جلوگیری می کنیم و با تزریق این ۳۰۰هزار تن به بازار تولیدکنندگان لوله پلی اتلینی، امکان گسترش چند هزار نفر اشتغال بیشتر در حوزه تولید لوله های پلی اتیلنی وجود خواهد داشت.
صحاف :گرید پایپ پتروشیمی جم با کیفیت ترین گرید موجود در بازار است
در ادامه این نشست ، مدیرعامل انجمن صنفی تولید کنندگان لوله پلی اتیلن با بیان اینکه بازار لوله و اتصالات سالانه نیاز به ۴۰۰ هزار تن گرید پایپ مشکی دارد چرا که به غیر از بازار داخل ،کشورهای حاشیه خلیج فارس و همسایگان ایران نیز مشتری این لوله ها هستند که مواد اولیه این لوله های مشکی توسط پتروشیمی جم تولید می شود.
بیوک صحاف خاطرنشان کرد:پتروشیمی جم تنها تولید کننده گرید پایپ مشکی در کشور است و ما انتظار داریم که همکاری تنگاتنگی با انجمن صنفی تولید کنندگان لوله پلی اتلین داشته باشد تا به یک مدل مشترک برای تامین مواد اولیه تولیدکنندگان لوله مشکی برسیم.
وی با بیان اینکه شرکت گاز ،وزارت جهادکشاورزی و شرکت آب و فاضلاب مشتری عمده لوله های مشکی هستند تصریح کرد:ما علاقه مندیم که قرارداد بلند مدت برای خرید گرید پایپ مشکی با پتروشیمی جم انعقاد کنیم و اگر این اتفاق با همکاری شما رخ دهد ما با افزایش تولیداتمان می توانیم بازار لوله مشکی منطقه را در اختیار بگیریم.
مدیرعامل انجمن صنفی تولید کنندگان لوله پلی اتلین تاکید کرد: به لحاظ کیفیت گرید پایپ پتروشیمی جم با کیفیت ترین گرید موجود در بازار است و اکثر مشتریان ما خواستار لوله های با مواد اولیه پتروشیمی جم هستند چرا که بهترین کیفیت را در سطح ایران و بازارهای خارجی دارد. 

دیدار مدیر مجتمع پتروشیمی جم با پرسنل درمانگاه شرکت به مناسبت روز پزشک

دیدار-مدیر-مجتمع-پتروشیمی-جم-با-پرسنل-درمانگاه-شرکت-به-مناسبت-روز-پزشک
ثلاث- مدیر مجتمع پتروشیمی جم به همراه جمعی از مدیران شرکت به مناسبت روز پزشک از درمانگاه بازدید و از کادر پزشکی تقدیر و قدردانی کرد.
 به ثلاث و به نقل از گزارش روابط عمومی پتروشیمی جم، مهندس قاسمی شهری به همراه جمعی از مدیران شرکت در بازدید از درمانگاه پتروشیمی جم به گپ و گفتگوی صمیمانه با پرسنل و پزشک درمانگاه مجتمع پرداخت.
سید رضا قاسمی شهری در این دیدار که به مناسبت گرامیداشت روز پزشک در درمانگاه حضور یافته بود از مراحل انجام طب صنعتی در این درمانگاه دیدن کرد و همچنین با کارشناس تغذیه شرکت در مورد تغذیه سالم و سلامت پرسنل به بحث و گفتگو پرداخت. وی در پایان با اهداء هدیه به رسم یادبود به مناسبت این روز مهم با پرسنل درمانگاه عکس یادگاری گرفتند.
شایان ذکر است: در کشور جمهوری اسلامی ایران، اول شهریور ماه، همزمان با زادروز بوعلی سینا، به پاس تألیفات و خدمات وی، به علوم پزشکی و فعالیت وی در این رشته، و تجلیل از پزشکان، روز پزشک نام گذاری شده‌است.  در کشورهای دیگر، روزهای دیگری، باتوجه به رویدادهای محلی برای این مناسبت در نظرگرفته شده‌اند.
//
برچسب ها: ,

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن