بروز شده در : پنجشنبه 30 فروردین 1403 ساعت 10:46 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 32077
تعداد نظرات:۲ دیدگاه
تاریخ انتشار:پنجشنبه 4 شهریور 95 10:04 ب.ظ

فرماندار کنگان خبر داد:

اختصاص بالاترین اعتبار نسبت به سالهای گذشته به شهر بنک در کمیته برنامه ریزی سال ۹۵

ثلاث- مردم شهر بنک با فرماندار و مسئولان شهرستان کنگان به مناسبت هفته دولت دیدار کردند.

به گزارش ثلاث و به نقل از پرتال فرمانداری شهرستان کنگان، شب گذشته و در دومین روز از هفته دولت فرماندار شهرستان کنگان، معاون سیاسی اجتماعی،بخشدار مرکزی، رییس دادگستری و جمعی مدیران اجرایی شهرستان دیداری صمیمی در مسجد امیرالمومنین شهر بنک با مردم داشتند.
در ابتدای نشست رییس شورای شهر بنک ضمن تبریک هفته دولت و روز کارمند ، حضور فرماندار و هیئت همراه را خیر مقدم گفتند و سپس به ارائه گزارشی از عملکرد دولت در شهر بنک  پرداخته و به برخی تنگناها و انتظارات مردمی اشاره کردند.
سپس مهندس یوسفی فرماندارکنگان ضمن گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطر شهیدان رجایی و باهنر گفت : وجود انسان های بزرگ در شهر بنک موجب شایستگی بالای این شهر شده است .
وی در ادامه از تلاشهای و زحمات نمایندگان مردم در شورای اسلامی شهر و همچنین شهردار در جهت پیگیری مطالبات شهر تقدیر و تشکر کرد و گفت : امسال در کمیته برنامه ریزی شهرستان بالاترین اعتبار نسبت به سالهای گذشته برای شهر بنک گذاشته شده که انتظار میرود شورا و شهرداری در راستای توسعه و عمران آبادی همچون گذشته توان خود را بکار گیرند و از تمام ظرفیت ها برای جذب اعتبارات استفاده کنند.
و ی در پایان از مدیران دستگاه های اجرایی برای حضور و پاسخگویی به مسائل و مشکلات مردم تشکر کرد.
پس از آن جلسه با پرسش و پاسخ بین مردم و مسئولین اداره ها به صورت صمیمی صورت گرفت.
۶۵۸۹۸نتمن ۶۵۶۵۶۵۶۵ index علبئد۵۸

 

 

//

نظرات

  1. سجاد رحیمی زاده says:

    والله ما که نمی دونستیم و اطلاع نداشتیم

  2. محبان اهل بیت says:

    سلام وخسته نباشید به عوامل ثلاث ازشما بزرگواران تقاضا دارم خبرهای به روز به معرض دید بینندگان و متقاضیان کار و اشتغال بزارید واز نشان دادن خبرهای سالهای گذشته اگر امکان داره امتناع کنید وانها رو مکتوب نفرمایید باتشکر:همشهری

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن