بروز شده در : چهارشنبه 29 شهریور 1402 ساعت 11:07 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 32132
تعداد نظرات:۲ دیدگاه
تاریخ انتشار:یکشنبه 7 شهریور 95 6:09 ب.ظ

مطالبه مسولین شهرستان کنگان و نماینده مجلس از استاندار :

وعده احداث اسکله کنگان از چهار دولت قبل /ساخت اسکله مطالبه بحق مردم کنگان از دولت است

اختصاصی ثلاث – افتتاح ۱۶ پروژه عمرانی باحضور استاندار درشهرستان کنگان کلنگ زنی و افتتاح شد.

به گزارش ثلاث ، عبدالنبی یوسفی فرماندار شهرستان کنگان با تبریک هفته دولت گفت : ورزش پویایی جامعه و جوانان را به دنبال خواهد داشت. کنگان در تاریخ ۲۷ ، ۲۸ و ۲۹ مهرماه میزبان مسابقات کشتی سراسر کشور خواهد بود که این نشان از وجود سرمایه گذاری های خوب در حوزه ی ورزش است که می تواند شادی بخش و پاسخگوی نیاز های جوانان این شهرستان باشد .

وی افزود : عملیات اجرایی فاز ۷ ساحل سازی دهکده گردشگری با دریافت اعتبار چهار هزار میلیون تومان توسط نفت وگاز در هفته دولت آغاز شد.

فرماندار در خصوص جاده کمربندی خاطر نشان کرد : این جاده در دو فاز در حال اجرا است و امیدواریم تا دهه فجر به بهره برداری کامل برسد .

وی با بیان این که اسکله کنگان یکی از مطالبه های به حق مردم است ، ادامه داد : کنگان شایسته پیشرفت و توسعه در حوزه ی بازرگانی است که امید می رود با عنایت استاندار به این موضوع مشکل های موجود برطرف شود .

یوسفی اشاره کرد : امروز در مجموع ۱۶ پروژه با اعتباری بر ۳۰ میلیارد تومان با حضور استاندار به بهره برداری رسید و ۸ پروژه با اعتباری بالغ بر هشت میلیارد و هفتصد میلیون تومان عملیات اجرایی ان شروع شده است .

وی با تشکر از استاندار جهت عمل به وعده افزایش اعتبار شهرستان در سال جدید ، افزود : با انکه متوسط افزایش اعتبار استانی۲۳درصد بوده ولی با دستور استانداری ، شهرستان کنگان ۳۲/۲ درصد افزایش اعتبار داشته است و ما هم در پاسخ به همت شما تلاش خواهیم کرد که این اعتبارات در مسیر مطلوبی بکار گرفته شود .

 نماینده جنوب استان بوشهر با بیان پشتاز و پیش قدم بودن کنگان در همه عرصه ها ، گفت : در خصوص بندر ،تجارت و اسکله این منطقه نیازمند همت ویژه ای هست زیرا که شهرهای بندری در طول تاریخ از مجموعه شهرهای پر رونق و ابادتر هستند ولی استان بوشهرخصوصا شهرستان های جنوبی با وجود دارا بودن مرز ابی وسیع از لحاظ اقتصادی رونقی ندارند .

وی افزود : با وجود اینکه چشم مردم دریادل این خطه به دریا است و شهرستان کنگان ظرفیت های بسیاری دارد زیرا کنگان میزبان صنعت است و در خصوص اقتصاد و اشتغال دغدغه دارد و باید کمبود ها جبران شود .

 رئیس شورای شهر کنگان درخصوص مطالبه های به حق مردم کنگان گفت : با وجود اینکه کلنگ زنی اسکله از دوران ریاست خاتمی بوده است با پشت سرگذاشتن چهار دولت همچنان بحث اسکله دغدغه مردم هست و به سرانجام نرسیده و امیدواریم که در ۶ ماه اولیه سال جاری موضوع اسکله ی کنگان به تعیین تکلیف برسد .

وی ادامه داد :  ما مطالبه گزاف از صنعت نفت نمی خواهیم با وجود میزبانی کنگان زیبنده نیست که مکرر بحث اشتغال را مطرح کنیم چرا که تعداد افراد بیکار این منطقه از ۱۰۰۰ تجاوز نمی کند و حق مسلم جوانان این خطه است که شغل ابرومند داشته باشند .

اکبرپاریابی در خصوص درمانگاه تامین اجتماعی یاداور شد : با وجود اینکه در شهرستان کنگان ۱۲۰ هزار نفر بیمه شده وجود دارد ولی یک درمانگاه هرچند پیشرفته جواب گوی نیازهای مردم نیست و امیدواریم با نگاه ویژه استاندار این درمانگاه شبانه روزی شود و یک درمانگاه تخصصی دیگر در دستور کار دولت برای شهرستان قرار داده شود .

مصطفی سالاری استانداربوشهر با تقدیر از همت مسئولین کنگان جهت رسیدگی به مطالبات مردمی افزود : ۳ مطالبه جدی و به حق مردم در کنگان وجود دارد که یکی از انها پروژه کمربندی می باشد که امسال همراه با تقاطع های غیر هم سطح به بهره برداری می رسد .

زینب تجمع

همایش-امید۱

 

 

 

 

 

 

اخبار مرتبط

نظرات

  1. توى هر زمینه اى هر خرجى میکنید از ورزش تا غیره و ذالک امّا توى بحث هنر تاتر که جنبه ى فرهنگسازى داره و جاى اینو داره گروه بزرگسالى که در حال حاضر اماده ى حضور در جشنواره فجره در تهران بدرخشه هیچ سرمایه گذارى نمیکنن شهر به این بزرگى با این همه سرمایه نفت و گاز عرضه ى فرستادن یک گروه ١۵نفره براى یه هفته اجرا تو تهران روهم نداره.جاى تاسف داره.فقط مواقع راى گیرى به دلیل تعداد زیاد افراد گروه خوب میایید روى هنر و تاتر مانور میدید

  2. سجاد رحیمی زاده says:

    شما خودتون می گید وعده پس چطور انتظار دارید که عملی بشه

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن