بروز شده در : پنجشنبه 30 فروردین 1403 ساعت 10:46 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 32288
تعداد نظرات:یک نظر
تاریخ انتشار:چهارشنبه 10 شهریور 95 3:59 ق.ظ

به مناسبت هفته دولت

آنچه شایسته نام سیراف است گام برداریم/ عکس

ثلاث – نشست صمیمی فرماندار شهرستان کنگان با مردم شهر سیراف به مناسبت هفته دولت در حسینیه ابوالفضل برگزار شد.

به گزارش ثلاث ؛ فرماندار کنگان در نشست صمیمی با مردم سیراف با بیان اینکه ما باید در مسیر شهدای دولت گام برداریم ،گفت : مردم می توانند با هر زبانی مشکلات خود را مطرح نمایند زیرا مسولیت و مقامی که مسولین دارند مدیون مردم هستند .

عبدالنبی یوسفی ادامه داد : باید تلاش کنیم هرجا مشکلی هست برطرف کنیم و اگر اختلافی بین مردم و مسولین هست با درایت حل کنیم و باید نقاط قوت راتقویت و نقاط ضعف را تحمل و مرتفع نماییم .

وی افزود : اولویت اول شهرستان این است که شهر سیراف را با وجود دارا بودن شاخص های برای بخش شدن به مرکز بخش تبدیل کنیم و با پیگیری های انجام شده امیدواریم که تقاضا برای این کار فراهم شود .

فرماندار کنگان تصریح کرد : سیراف دارای اعتباربیش از ۴ میلیارد تومان جهت پروژه عمرانی شهری ،حوزه ی آموزش و بهداشت می باشد که باید با تمام تلاش سعی در مصرف بهینه این اعتبار شود .

وی با بیان اینکه احیاء گمرک حق مردم این منطقه است ، ادامه داد : گرفتن مجوز گمرک از طریق استان ، نماینده مجلس و گمرک کشور در دستور کار هست و امیدواریم  که به نتیجه مطلوب برسیم.

فرماندار کنگان ادامه داد : باید تلاش کرد روحیه رزمندگی و ایثارگری در جامعه حفظ شود . جوانان این شهر پشتوانه و استوانه های این نظام هستند و با یاری خود برای داشتن شهری آبادتر و زیبا تر مجموعه شورا و شهرداری را همراهی کنند .

در پایان یوسفی با اشاره به گشایش های ایجاد شده در زمینه های اقتصادی در کشور گفت : هم دیدیم که چگونه با پشتیبانی مردمی و رهبری در سطح بین المللی تیم دیپلماسی کشور موفق شد و اکنون باید با همین روحیه در حوزه اقتصاد مقاومتی تلاش کنیم و همراهی و وحدت مردم در این راه بسیار سازنده و موثر خواهد بود .

 

IMG_20160829_211458

IMG_20160829_211503

IMG_20160829_211511

 

 

نظرات

  1. ناشناس says:

    خیلی جالبه عکس مردم در حسینه رو چاپ نکردید برادر عزیز

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن