بروز شده در : چهارشنبه 8 فروردین 1403 ساعت 11:34 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 32385
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:سه شنبه 9 شهریور 95 7:58 ب.ظ

حسادت به ایران از نوع قطری!

یک روزنامه قطری حضور معاون اول رئیس جمهور در تمرین تیم ملی فوتبال ایران پیش از بازی با تیم قطر را بازتاب داده و از این کار به عنوان اقدامی یاد کرده که روی بازیکنان ایران فشار وارد می‌کند!

به گزارش  ثلاث به نقل از تابناک ورزشی، اسحاق جهانگیری روز گذشته در تمرین تیم ملی فوتبال حضور یافت و دقایقی برای بازیکنان و اعضای تیم ملی صحبت کرد. جهانگیری در صحبتهایش حمایت قاطع دولت از کارلوس کی‌روش و ملی پوشان را اعلام و تاکید کرد که دولت پشتوانه تیم ملی است.

حضور جهانگیری در تمرین تیم ملی پیش از بازی با تیم قطر از چشم رسانه‌های قطری پنهان نمانده است. روزنامه «الشرق» با انعکاس خبر حضور جهانگیری و وزیر ورزش در تمرین ایران، در خبری عجیب نوشت: «اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس جمهوری ایران روز گذشته به منظور بالا بردن روحیه تیم ملی ایران در آستانه دیدار با قطر، در تمرینات این تیم حاضر شد. حضور جهانگیری در تمرینات تیم ملی ایران در آستانه دیدار با قطر، حاکی از اهمیت ویژه این دیدار برای ایران است.

شاید اهمیت ویژه این دیدار برای ایرانی‌ها به نفع قطر تمام شود، چراکه این توجه ویژه آنها به دیدار آینده ممکن است موجب بوجود آمدن نوعی فشار بر بازیکنان ایرانی شود. از همین روی، بازیکنان قطر و کادر فنی باید از این فرصت نهایت بهره برداری را داشته باشند.»

الشرق همچنین به نقش رسانه‌های ایرانی در پوشش پررنگ و زیاد تمرینات و شرایط تیم ملی فوتبال قبل از بازی با تیم ملی پرداخته و این میزان توجه به تیم ایران را قابل توجه دانسته است.

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن