بروز شده در : پنجشنبه 30 فروردین 1403 ساعت 10:46 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 32444
تعداد نظرات:یک نظر
تاریخ انتشار:پنجشنبه 11 شهریور 95 2:18 ق.ظ

به همت بیمارستان امام خمینی و شبکه بهداشت و درمان شهرستان کنگان

پزشکان شهرستان کنگان با حضور مسئولین تجلیل شدند

ثلاث- به مناسبت بزرگداشت روز پزشک با همت رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) و رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان کنگان، مراسمی با عنوان تجلیل از پزشکان شهرستان کنگان در رستوران بزرگ قائم برگزار شد.

به گزارش ثلاث، به مناسبت بزرگداشت روز پزشک با همت رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) و رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان کنگان، مراسمی با عنوان تجلیل از پزشکان شهرستان کنگان در رستوران بزرگ قائم برگزار شد.

این مراسم که با حضور مسئولین شهرستانی از جمله معاون سیاسی- فرماندار شهرستان، امام جمعه کنگان، رئیس دادگستری شهرستان کنگان، بخشدار مرکزی، شورای اسلامی شهر کنگان و بنک و برخی از مسئولین شهرستانی برگزار شد، از پزشکان کنگان، بنک و سیراف تجلیل به عمل آمد.

در این نشست، دکتر حسن حیدری رییس بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان ضمن تبریک به مناسبت روز پزشک و تشکر از این قشر وظیفه شناس و زحمتکش افزود: خوشبختانه به لطف این نظام مقدس، دولت تدبیر و امید و نگاه ویژه جناب آقای دکتر رئیسی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر و معاونین محترم و پرتلاش ایشان، شاهد توسعه همه جانبه بیمارستان امام خمینی(ره) کنگان هستیم.

حیدری عنوان کرد: توسعه کنونی بیمارستان امام خمینی باید پایدار وهمه جانبه باشد و برای این مهم، همت مسئولین و تمام مردم منطقه می طلبد که در این راستا قدم بردارند.

وی ادامه داد: دانشگاه علوم پزشکی استان و بیمارستان امام خمینی کنگان در ماندگاری پزشکان ۲۵ درصد نقش دارند و ۷۵ درصد باقی مانده را سایر عوامل از جمله اموزش و پرورش، شهرداری، فرمانداری، فرهنگ و ارشاد و… نقش ایفا می کنند.

 حیدری پیشنهاد داد: با ایجاد مکان تفریحی و رفاهی به اسم کوی پزشکان در ساحل برای جذب و ماندگاری پزشکان تلاش کنیم.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۳۰ پزشک متخصص و ۸ پزشک عمومی در بیمارستان امام (ره) و دو درمانگاه وابسته به این بیمارستان خدمت رسانی می کنند.

  محمد بازیاری رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان کنگان نیز ضمن تبریک روز پزشک، پیام وزیر بهداشت و درمان را به همین مناسبت قرائت نمود.

 وی در ادامه با تقدیر از پزشکان گفت : در حال حاضر ۸ پزشک عمومی و ۲ دندانپزشک در ۴ درمانگاه شهرستان کنگان به مردم ارائه خدمت می کنند.

 بازیاری افزود: این پزشکان در قالب طرح پزشک خانواده در شهرها و روستاها خدمات پزشکی ارائه می دهند.

وی در پایان اظهار نمود : همچنین ۱۸ بهورز نیز در ۷ پایگاه خانه بهداشت در سطح شهرستان مشغول فعالیت اند.

حجت الاسلام محمود محمودی امام جمعه کنگان نیز در این نشست صمیمی ضمن ادای احترام به مقام پزشک، اشاره ای نیز به توسعه بهداشت و درمان در بیمارستان امام خمینی و شبکه بهداشت شهرستان نمود و از مدیران این دو مجموعه و مرکز استان تشکر کرد.

حجت الاسلام محمود محمودی امام جمعه کنگان نیز در این آیین ضمن تبریک روز پزشک به تمام پزشکان به خصوص فعالین این عرصه در شهرستان کنگان، اظهار داشت: پزشکان، جز قشر پر تلاش، مفید و موثر یک جامعه هستند.

وی با اشاره به این مطلب که یکی از اسماء خداوند طبیب است، افزود: این موضوع بیانگر اهمیت جایگاه پزشکان و طبیبان است.

امام جمعه کنگان با قدردانی از رئیس بیمارستان امام خمینی(ره) و رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان و مسئولین استانی بهداشت و درمان، گفت: خوشبختانه با تلاش این عزیزان، شاهد توسعه و پیشرفت خوبی در زمینه بهداشت و درمان شهرستان هستیم و امید می رود این روند همچنان ادامه داشته باشد.

وی در پایان با تقدیر از تلاش های دولت یازدهم در حوزه سلامت اظهار نمود : خدمات انجام شده در حوزه سلامت بویژه اجرای طرح تحول نظام سلامت ستودنی است.

 

ابوذر حسین پور

حسن حیدری

 

IMG_0145 [640x480] IMG_0120 [640x480]

IMG_0166 [640x480] IMG_0163 [640x480] IMG_0152 [640x480] IMG_0158 [640x480] IMG_0091 [640x480] IMG_0097 [640x480] IMG_0104 [640x480] IMG_0058 [640x480]

IMG_0200 [640x480]

 

//

اخبار مرتبط

نظرات

  1. ناشناس says:

    خدایی چند تا پزشک دراین مراسم بودند
    هر سی که میبینید یا مسولان شهرستان هستند یا افراد عادی شهرستان

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن