بروز شده در : چهارشنبه 8 فروردین 1403 ساعت 11:34 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 32804
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:سه شنبه 16 شهریور 95 2:21 ب.ظ

وجود راه آهن برای استان بوشهر ضروری است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: این استان به عنوان کریدور جنوب شمال و ظرفیت تخلیه و بارگیری یک میلیون تی ای یو کانتینر نیاز ضروری به راه آهن دارد.

 
 

به گزارش ثلاث به نقل از ایرنا، روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر روز سه شنبه به نقل از آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری در دیدار با حجت الاسلام سید محمود علوی وزیر اطلاعات افزود: بوشهر، استان بسیار مهم و حیاتی در کشور است و در آینده دارای سه راکتور هسته ای خواهد بود.
وی اضافه کرد: با منابع و صنایع عظیم نفت، گاز، پتروشیمی، شیلات، کشاورزی، ۹۳۷ کیلومتر مرز دریایی، مرکز صدور انرژی هیدروکربنی و مطرح بودن به عنوان مهم ترین کریدور جنوب – شمال، می طلبد شرایطی در این استان حاکم شود که منطبق با نظرات مقام معظم رهبری، در نهایت آرامش و خط مقدم توسعه، پیشرفت و امنیت باشد.
صفایی بوشهری ادامه داد: همه مسئولان در استان بوشهر دست به دست یکدیگر داده اند و با تلاش جدی و دقیق، کارها را پیش می برند و این همان نگاهی است که شهید رئیسعلی دلواری داشت که در متن علما زندگی کرد و با حکم علما آن مجاهدت را انجام داد.
وی بیان کرد: همه مسئولان در استان بوشهر همدل، تلاش می کنند و امید داریم در یک پروسه ۱۰ ساله در افق ۱۴۰۴، بوشهر یکی از استان های مهم با توسعه کارآمد و شایسته در سطح ملی و فراملی باشد.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: هر اندازه استان بوشهر توسعه پیدا کند در فضای ملی تاثیرگذار خواهد بود.
وزیر اطلاعات برای حضور در مراسم سالگرد شهید رئیسعلی دلواری که عصر امروز (سه شنبه) در بندر دلوار برگزار می شود به این استان سفر کرده است.

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن