بروز شده در : چهارشنبه 29 شهریور 1402 ساعت 11:07 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 33046
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:یکشنبه 21 شهریور 95 0:32 ق.ظ

زیرساخت‌های بندری کنگان و دیر توسعه یابد

نماینده مردم شهرستان‌های کنگان، دیر، عسلویه و جم در مجلس شورای اسلامی گفت: زیرساخت‌های گمرکی و بندری کنگان و دیر توسعه یابد.

 

سکینه الماسی

به گزارش ثلاث به نقل از گمرک بوشهر، سکینه الماسی در نشست با مسئولان گمرک بوشهر اظهار داشت: علی‌رغم ایجاد زیرساخت‌های لازم منطقه‌ای در پارس جنوبی توسط وزارت نفت و همکاری این وزارت خانه برای توسعه زیرساخت‌های مختلف این منطقه اما تا کنون شاهد حضور وزارت نفت برای ایجاد زیرساخت‌های بندری و گمرکی در بنادر کنگان و دیر نبوده‌ایم.

نماینده مردم شهرستان‌های کنگان، دیر، عسلویه و جم در مجلس شورای اسلامی افزود: باتوجه به اینکه بخش عمده‌ای از زندگی و معیشت مردم وابسته به دریا و تجارت است، می‌طلبد مسئولان امر توجه ویژه‌ای به این بخش داشته باشند.

وی با بیان اینکه شهرهای بندری کشورمان از وضعیت مناسبی برخوردار نیستند، افزود: متاسفانه شهرهای بندری ایران از توسعه یافتگی کمتری نسبت به شهرهای بندری کشور توسعه یافته برخوردار هستند.

به گزارش  خبرگزاری، عبدالنبی یوسفی فرماندار کنگان نیز در این نشست خواستار احیاء گمرک سیراف در شهرستان کنگان شد و گفت: در همین راستا شورای شهر و شهرداری شهر سیراف برای ایجاد گمرک در این شهر بندری و کهن اعلام آمادگی کرده‌اند و امید می‌رود دوباره شاهد رونق تجارت در این بندر تاریخی باشیم.

 

 

 

اخبار مرتبط

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن