بروز شده در : چهارشنبه 29 شهریور 1402 ساعت 11:07 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 33218
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:سه شنبه 23 شهریور 95 11:30 ب.ظ

به مناسبت عید قربان

مرحله اول قرعه کشی جشنواره تابستانه کنگان برگزار شد+عکس

ثلاث- شب گذشته (دوشنبه ۲۲ شهریور) به مناسبت عید قربان، قرعه کشی مرحله اول نخستین جشنواره تابستانه کنگان با استقبال پر شور شهروندان و هنرنمایی مجری و طنزپرداز محبوب استان بوشهر در ساحل کنگان برگزار شد.

_

 

به گزارش ثلاث، شب گذشته (دوشنبه ۲۲ شهریور) به مناسبت عید قربان، قرعه کشی مرحله اول نخستین جشنواره تابستانه کنگان با استقبال پر شور شهروندان و هنرنمایی مجری و طنزپرداز محبوب استان بوشهر در ساحل کنگان برگزار شد.

شب گذشته قرعه کشی بخشی از جوایز این جشنواره شامل کمک هزینه خرید دو خودرو سواری ام وی ام، لباس شویی، ال ای دی و یخچال انجام شد.

این کار به همت اتاق اصناف شهرستان کنگان و تعدادی از بازاریان فعال انجام شده است.

عیسی کرمی رئیس اتاق اصناف شهرستان کنگان در ابتدای این برنامه ضمن تشکر از حضور پر شور مردم در هوای گرم و شرجی ، گفت: طرح جشنواره تابستانه کنگان برای نخستین بار است که در سطح استان و در کنگان در حال انجام آن هستیم و طبیعی است که تجربه اول ما ممکن است دارای نواقصی باشد.

وی دو هدف اصلی این جشنواره را شناساندن منطقه و کنگان به کشور و همچنین رونق بازار کنگان و حمایت از آن عنوان کرد.

کرمی ضمن تقدیراز فروشگاه های عضو این جشنواره افزود: مجموعه فرمانداری شهرستان، شهرداری و شورای اسلامی شهر کنگان، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان، نیروی انتظامی شهرستان، پلیس راهور، گمرک و اداره صنعت، معدن و تجارت با این برنامه بزرگ همکاری خوبی داشتند. سایت خبری ثلاث نیز در راستای انجام این جشنواره از همان روز نخست همپای ما بوده است و اکثر هماهنگی ها، جلسات و اطلاع رسانی ها را برنامه ریزی نموده است که جا دارد از این مجموعه موثر نیز تقدیر نمایم.

رئیس اتاق اصناف شهرستان کنگان خاطرنشان کرد: قرعه کشی امشب در واقع بخشی از قرعه کشی این جشنواره است و بخش دوم آن در روز ۳۰ شهریور بعد از نماز مغرب و عشا در زمین چمن محله کوزه گری و همزمان با جشن بزرگ عید غدیر انجام خواهد شد. در واقع برنامه بخش دوم قرعه کشی جشنواره تابستانه کنگان و جشن عید غدیر  با هم ادغام خواهد شد و در این راستا از ظرفیت جناب آقای جلیل صفایی مدیر مجموعه ورزشی و برگزار کنده جشن غدیر به صورت مشارکتی در کنار جشنواره بهره خواهیم برد.

سنگابی و میثم فرخنده دو خواننده ای بودند که در ادامه با اجرای خوب خود تماشاگران پر شمار حاضر در مراسم را به وجد آوردند.

سلفی های متعدد مردم با حسن غلامی قبل از شروع و پس از اتمام برنامه نیز از نکات جالب توجه این مراسم بود.

حضور پر شور تماشاگران تقریبا دوبرابر صندلی ها بود که نشان از اتقبال مردم از برنامه های مفرح دارد.

عکس: حمید اسیری و فرشته جمالی

 

 

 

 

kangan-festival-1 kangan-festival-2 kangan-festival-3 kangan-festival-4 kangan-festival-5

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

//

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن