بروز شده در : چهارشنبه 8 فروردین 1403 ساعت 11:34 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 33338
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:جمعه 26 شهریور 95 8:31 ق.ظ

جانشین فرمانده انتظامی استان بوشهر خبر داد:

کشف محموله بزرگ قاچاق لوازم الکترونیکی در کنگان

جانشین فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: یک دستگاه کامیون حامل انواع کالای قاچاق در پوشش بار اثاثیه منزل به ارزش بیش از ۵ میلیار ریال توقیف شد.

به گزارش ثلاث ؛ سرهنگ ” علیرضا رزمی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، گفت: ماموران انتظامی پاسگاه پلیس روستای ” شیرینو” شهرستان کنگان به منظور مبارزه با ورود و خروج کالای قاچاق با استقرار ایست و بازرسی و کنترل خودروهای عبوری در محور خروجی این شهرستان به یک دستگاه کامیون حامل بار مشکوک شده و دستور توقف دادند.

وی افزود: ماموران در بازرسی اولیه از این خودرو که در ظاهر حامل اثاثیه منزل بود ،در مقابله با پاسخ های مشکوک راننده، با دقت بیشتری قسمت بار را مورد بازرسی قرار دادند و متوجه شدند یک محموله بزرگ لوازم الکترونیکی و ساختمانی قاچاق در زیر بار خودرو به صورت حرفه ای جاسازی شده است.

سرهنگ رزمی با بیان اینکه این محموله شامل ۱۰۲ دستگاه تلویزیون ال ای دی، ۳۶ دستگاه رایانه، ۸ هزار و ۵۱۱ فلش مموری، ۴۹ هزار و ۸۰۰ نخ سیگار و ۵۱ عدد شیرآلات ساختمانی بود ،عنوان داشت: راننده خودرو به همراه محموله قاچاق در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

جانشین فرمانده انتظامی استان بوشهر خاطرنشان کرد: طبق نظر کارشناسان ارزش مالی این محموله پنج میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن