بروز شده در : چهارشنبه 8 فروردین 1403 ساعت 11:34 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 33383
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:شنبه 27 شهریور 95 12:07 ب.ظ

تا عصر امروز؛

مجتمع پتروشیمی مبین در مدار تولید قرار می گیرد

به گزارش ثلاث و به نقل از پایگاه اطلاع رسلانی منطقه ویژه پارس پتروشیمی‌های عسلویه در حال دریافت یوتیلیتی هستند و اکنون چهار ژنراتور و واحدهای برق، بخار، ازت و آب شیرین کن مجتمع در سرویس قرار دارند

 

 

به گزارش ثلاث ، جمشید سبزکار ، مدیر عامل شرکت پتروشیمی مبین در تشریح حادثه آتش سوزی در پتروشیمی مبین گفت: این حادثه خارج از پتروشیمی مبین و در خط لوله تامین سوخت و خوراک گاز رخ داده است.

وی با تشریح وضع مجتمع پتروشیمی مبین گفت: اکنون چهار ژنراتور و واحدهای برق، بخار، ازت و آب شیرین کن مجتمع در سرویس قرار دارند و تا ساعت ١۵ امروز همه واحدهای این پتروشیمی به سرویس می آید.

مدیرعامل شرکت پتروشیمی مبین ادامه داد: با به سرویس آمدن واحدهای مختلف اکنون در حال تامین یوتیلیتی مجتمع های فاز یک عسلویه هستیم و تامین یوتیلیتی آنها در حال انجام است.

آتش سوزی در ایستگاه تقلیل فشار پتروشیمی مبین ظهر روز چهارشنبه (٢۴ شهریورماه) رخ داد.

شرکت پتروشیمی مبین (سهامی عام) به عنوان تولیدکننده سرویس های جانبی، تأمین کننده آب، برق، بخار، اکسیژن، نیتروژن و هوای فشرده و تصفیه کننده پساب های صنعتی مجتمع های پتروشیمی منطقه پارس جنوبی (عسلویه) فعالیت می کند.

شرکت پتروشیمی مبین در سال ١٣٧٩ در شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران تصویب و به نام شرکت پتروشیمی مبین ساخته و در شهریور ١٣٩٣ با نماد «مبین» به فهرست شرکت های بازار دوم بورس اوراق بهادار تهران وارد شد.

١٠٠ درصد سهام این شرکت متعلق به شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس (هلدینگ خلیج فارس) بود که در تاریخ اردیبهشت ٩۴، هفت درصد آن در بازار بورس عرضه شد.

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن