بروز شده در : چهارشنبه 29 شهریور 1402 ساعت 11:07 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 33452
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:سه شنبه 30 شهریور 95 0:26 ق.ظ

بیانیه سپاه کنگان به مناسبت هفته دفاع مقدس

سپاه محمد رسول الله(ص) شهرستان کنگان با صدور بیانیه ای فرا رسیدن هفته دفاع مقدس را گرامیداشت.

به گزارش ثلاث، در این بیانیه آمده است دفاع مقدس همچون نگینی تا همیشه زمان، برتارک تاریخ حماسه ،ایثار و پایداری آزادگان جهان می درخشد که  توانسته است با جهادکبیر،ایستادگی و مقاومت، معادلات جهانی را بر هم زند و تحلیل های مادی دنیاپرستان را نقش بر آب سازد.

در ادامه این بیانیه آمده است که هفته دفاع مقدس یک فرصت گرانمایه وجاودانه برای شناخت دوباره حماسه عظیم ملت فداکار ایران با رهبری پیر جماران حضرت امام خمینی (ره) و بررسی زوایای مختلف افسانه شکست ناپذیری وسلطه گری قدرت های جهانی به ویژه آمریکا وحامیان باطل او و درحقیقت برتری ایمان و اراده ملتی نستوه واستوار در مقابل کفر می باشد .

سپاه محمدرسول الله(ص)شهرستان کنگان دراین بیانیه با تکریم مقام شامخ شهیدان وحماسه سازان هشت سال دفاع مقدس نسبت به ضرورت پیش از پیش توجه به مسائل فرهنگی کشور با استفاده از شعائر دینی و قرآن کریم وفرهنگ اهلبیت (ع) درسایه ولایت فقیه و پرچمداری عظیم الشأن جهان اسلام حضرت آیت الله  خامنه ای تاکید واعلام         می دارد دفاع مقدس همچون نگین درخشان به عنوان نماد استکبار ستیزی باید همیشه در ذهن ها جاودانه باشد.

این بیانیه یادآور شد: در تقویت وحدت و هبستگی ملی در مقطع حساس کنونی برای ارتقاء روحیه آمادگی ملی در مقابله با جنگ نرم وسخت دشمن علیه میهن اسلامی تلقی گردد و پایداری ایران اسلامی که برخاسته از روح انقلابی گری،وحدت و ایمان بود در سایه هدایت های امام شهیدان خمینی کبیر شکل گرفت و باعث احیای یک مکتب سازنده و نهضت های آرمان گرا و ایدئولوزی جهان گیر شد. بی شک انقلاب اسلامی ایران نعمتی الهی است که به بهای از خود گذشتگی و پایداری دلیر مردان بی ادعا به دست آمد و یکایک ملت رشید ایران باید برای حفظ این نعمت گرانقدر کوشا باشند.

سپاه شهرستان کنگان با یادآور شدن ایستادگی ایثارگران و مجاهدان در حراست از کیان میهن اسلامی، خودباوری، شکوفایی و عزت امروز را به ارمغان آورد خاطر نشان کرد: باید با بهره گیری از این توشه و زنده نگهداشتن فرهنگ ایثار و شهادت برای تعالی فردا گام برداریم.

سپاه شهرستان کنگان در پایان این بیانیه آورده است: با گرامی داشت یاد شهدای عزیز وارج نهادن به مقام جانبازان وآزادگان سرافراز، فرا رسیدن هفته دفاع مقدس را به آحاد مردم به ویژه خانواده معظم شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران عزیز تبریک عرض می‌کند و توفیق ملت بزرگ ایران درتداوم حرکت در مسیر شهدا و ایثارگران را از خداوند منان مسئلت می نماید.

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن