بروز شده در : چهارشنبه 29 شهریور 1402 ساعت 11:07 بعد از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 33755
تعداد نظرات:بدون نظر
تاریخ انتشار:پنجشنبه 1 مهر 95 10:16 ب.ظ

سردار سلیمانی: ایران در بالاترین سطح از اقتدار سیاسی و امنیتی قرار دارد

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امروز ایران اسلامی کشوری مطمئن، امن و مقتدر است و در بالاترین سطح از اقتدار سیاسی و امنیتی قرار دارد.

سردار سرلشکر قاسم سلیمانی شامگاه پنجشنبه در یادواره یک هزار و ۱۰۰ شهید شهرستان ملایر در سالن الغدیر این شهر اظهارکرد: در طول ۱۶ سال گذشته نزدیک به دو میلیون و ۳۰۰ هزار نفر در کشورهای اطراف ما کشته شده اند، اما کشور ما در امنیت کامل است.
وی افزود: نظام مقدس جمهوری اسلامی با وجود برخی مشکلات، قدرتمندانه ایستاده است و احساس اقتدار و سربلندی می کنیم که چنین رهبر حکیمانه ای داریم.
وی وجود رهبر معظم انقلاب را مهمترین عامل در ایستادگی و اقتدار ایران دانست و گفت: در هیچ نقطه ای از جهان چنین رهبری وجود ندارد که تا این اندازه وقت خود را صرف مراقبت، حمایت و دلسوزی برای مردم کند.
سردار سلیمانی بیان کرد: رهبر معظم انقلاب تمام وقت خود صرف توجه به مردم در ابعاد گوناگون کرده و به سرنوشت مردم توجه دارد.
وی افزود: رهبر معظم انقلاب دستورالعمل های حکیمانه ای به پشتیبانی از مردم دارد که یکی از رهبران جهان که مدعی ابرقدرتی دنیاست وقتی رهبر معظم انقلاب را ملاقات می کند، می گوید حالا فهمیدم چرا این کشور با وجود همه مشکلات اینگونه مقتدر ایستاده است.
فرمانده نیروی قدس سپاه گفت: برخی ها به غلط می خواهند به مردم بقبولانند که ما منزوی هستیم و باید خود را از این انزوا خارج کنیم.
سردار سرلشگر قاسم سلیمانی اظهار کرد: اگر ما منزوی هستیم چرا این همه کشورهای جهان اصرار دارند که با ما رابطه داشته باشند.
وی خاطرنشان کرد: عمقی که امروز کشور ما در ابعاد فرهنگی ، سیاسی ، مذهبی و دینی در عالم اسلام برخوردار است، در هیچ دوره ای از تاریخ ایران دارای چنین عمقی نبوده است.
وی افزود: ما می بینیم که در کشورهای مختلفی چون افغانستان و عراق تلاش کردند که نظرهای را تغییر دهند، اما امروز همه دلها متوجه جمهوری اسلامی ایران است و این نشان دهنده عمق کشور ما است.
سردار سلیمانی یکی از ویژگی های برجسته ایران را نقش رهبری دانست و بیان کرد: این نقش باید در همه ذهنها ، دیده ها و دلها یک توجه ویژه ای شود که همیشه بوده و هست و رهبر معظم انقلاب همواره در جایگاه عالی در دلها و قلب مردم بوده است.
وی همچنین وحدت را مهمترین مولفه و موضوع اساسی در کشور ایران عنوان کرد و گفت: وحدت در جامعه امروز به این نیست که ما فقط حول یک نظر و یک موضوع اجماع نظر داشته باشیم، بلکه پیرامون موضوعات اساسی اجماع داشته باشیم.
فرمانده نیروی قدس سپاه اظهار کرد: مهمترین موضوع اساسی، وحدت حول دشمن است و این موضوع مهمی است و نمی شود در یک نبردی که وجود دارد، بین دشمنان ما و ملت ایران و عزت ایران و بلاد اسلامی دو صدایی وجود داشته باشد.
سردار سلیمانی گفت: نمی شود یک عده ای دشمن را دوست بدارند و به وعده های کاذب دشمن دل ببندند، این دو صدایی خیانت به آرمان های ایران و ملت است.

منبع: ایرنا
 
 

نظرات

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن