بروز شده در : پنجشنبه 30 فروردین 1403 ساعت 10:46 قبل از ظهر

آخرین اخبار

کد خبر: 33895
تعداد نظرات:۲ دیدگاه
تاریخ انتشار:یکشنبه 4 مهر 95 4:15 ب.ظ

معاون گردشگری استان بوشهر خبر داد:

پیشرفت ۴۰ درصدی ساخت یکی از بزرگترین هتل‌های جنوب کشور در کنگان

ثلاث – معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر گفت: یکی از بزرگترین هتل‌های جنوب کشور در کنگان در حال ساخت است که در حال حاضر ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

ناصر امیرزاده اظهار داشت: قطعه‌ای از کشتی تفریحی رافائل که در ایام جنگ تحمیلی در سواحل بوشهر مورد حمله متجاوزان قرار گرفت و غرق شد برای نصب در بوشهر آماده شده است.

وی اضافه کرد: این کشتی جزو اولین دسته کشتی‌های کروز منطقه خلیج فارس است که بوشهری‌ها خاطرات به یادماندنی از این کشتی تاریخی دارند و امیدواریم این نماد تاریخی در گوشه‌ای از سواحل شهر بوشهر به نمایش عمومی گذاشته شود.

معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر ادامه داد: یکی از بزرگترین هتل‌های جنوب کشور در شهرستان کنگان استان بوشهر در حال ساخت است.

وی افزود: این هتل با زیربنای ۲۸ هزار متر زیربنا و ۴۰۰ اتاق و سوئیت های vip با حجم سرمایه گذاری بیشتر از ۱۰۰ میلیارد تومان در نیمه دوم سال ۹۶ به بهره برداری خواهد رسید.

امیرزاده بیان کرد: این هتل ۴ ستاره با داشتن امکاناتی چون سالن اجتماعات مجهز، شهربازی، استخر و سونا، مرکز خرید، انواع رستوران‌ها، سالن های مجهز ورزشی و سوئیت‌های زیبا با چشم انداز دریای زیبای خلیج فارس به اشتغال‌زایی بیش از ۱۵۰ نفر منجر خواهد شد.

وی ادامه داد: در حال حاضر پیشرفت فیزیکی این هتل بیش از ۴۰ درصد است که با مدیریت خوب این مجموعه امیدواریم در موعد مقرر به بهره برداری برسد.

هتل کنگان

نظرات

  1. حميد says:

    به امید پیشرفت شهر کنگان و حمایت مسئولین از بخش خصوصى. یه همت هم خود مسئولین براى این شهر و مردم کنند بد نیست. فردا که خونه نشین شدن دعا جونشون کنند نه نفرین.

  2. امید says:

    ثلاث جان لطفا سرمایه گزارهاش هم معرفی کنید تا مردم روشن بشن

ارسال نظر

این خبر برای شما تهیه شده است لطفا نظرتان را بیان کنید.

یادداشت سایت

متن